Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت الله رحیمی بیان کرد: شرکت ملی فراورده‌های نفتی منطقه فارس با مصرف روزانه بیش از ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی بنزین نفت گاز نفت سفید نفت کوره و انواع سوخت هوایی ۷ درصد مصرف فراورده‌های کشور را به خود اختصاص داده و از بزرگترین توزیع کنندگان سوخت کشور است.

استاندار فارس با اشاره به عدم برخورداری استان از خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی، عنوان کرد: ۴۰ درصد این نیازها از طریق پالایشگاه شیراز و مابقی از مبادی مختلفی همچون پالایشگاه‌های بندرعباس اصفهان و انبارهای نفت ماشهر یزد سیرجان بوشهر از طریق ناوگان حمل و نقل نفتی تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت سوخت رسانی در سطح استان از سالیان گذشته مورد توجه قرار داشته است، اظهار کرد: این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه‌هایی همچون تصادفات جاده‌ای و خطرات زیست محیطی ایجاد شده در اثر تردد نفتکش‌ها فرایند سوخت رسانی را با مشکلات عدیده ای همراه کرده است.

استاندار فارس ادامه داد: تلاش‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و تأکیدات و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان از طریق مقام عالی وزارت سبب شد احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از مبدا بندرعباس به شیراز مورد موافقت قرار گیرد و دستورات لازم در این زمینه ابلاغ شود.

رحیمی گفت: تحقق این مهم یکی از دستاوردهای بزرگ در حوزه سوخت رسانی کشور و استان می‌باشد که نقش مؤثر و راهبردی در تأمین امنیت سوخت‌رسانی استان خواهد داشت

کد خبر 5150270

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس عنایت الله رحیمی فرآورده نفتی ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد شیراز زلزله شهرستان کرج مشهد همدان اردبیل بارش برف سی سخت فرآورده های نفتی سوخت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی، با اشاره به اینکه تعداد تولیدکنندگان فرآورده‌های طبیعی و سنتی در کشور به ۳۶۵ تولید کننده می‌رسد، گفت: رشد این تعداد تولید کننده در برنامه افق ۱۴۰۴ حدود ۱۷۳ مورد پیش بینی شده بود که در حال حاضر بیش از ۱۷۰ درصد بیشتر بوده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار تجمعی تعداد مجوز صادره برای فرآورده طبیعی و سنتی موجود در فهرست به ۱۸۷۶ مورد رسیده که این تعداد نیز به نسبت برنامه افق ۱۴۰۴ بیش از ۱۸۷ درصد رشد داشته است.

رستمی با اشاره به برنامه‌های دوسالانه آتی و دستاوردهای مورد انتظار در حوزه فرآورده‌های طبیعی و سنتی، تصریح کرد: پایش حداکثری مواد اولیه مورد استفاده در فرآورده‌های طبیعی و سنتی و فراخوان برای اظهار در سامانه ثبت و صدور مجوز مرتبط، فراخوان صدور مجوز برای مفردات سنتی به منظور ساماندهی عرضه بهینه فرآورده مد نظر مشتریان از جمله پزشک متخصص، تجویز، متقاضی و مصرف کننده، تجمیع و تحلیل گزارش برنامه عملیاتی در حوزه آموزش، ترویج و توسعه مصرف بهینه فرآورده طب سنتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به لزوم بازنگری و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌های موجود و مورد نیاز در حوزه فراورده‌های طب سنتی، گفت: ساماندهی عرضه فرآورده سنتی جالینوسی در سطح عرضه با تدوین و نهایی سازی دستورالعمل مرتبط از جمله اقدامات مهم این حوزه خواهد بود.

کد خبر 6082181 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان