Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار آن شد که امکان حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات این تیم را با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت این بازیکن بررسی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار آن شد که امکان حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات را با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت او بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: این درخواست با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت بازیکن مطرح شده است تا امکان حضور در برنامه‌های آماده سازی را پیدا کند. این درخواست روز دوشنبه از طریق فدراسیون فوتبال ایران، ارسال شد.

گفتنی است؛ عیسی آل‌کثیر از نیمه فروردین ماه با پایان محرومیت ۶ماهه‌اش می‌تواند پرسپولیس را درمسابقات همراهی کند.

بدنبال شادی بعد از گل آل کثیر بعد از دیدار مقابل پاختاکور ای‌اف‌سی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجم سرخپوشان به‌دلیل نقض ماده ۵۸.۱ مقررات کمیته اخلاق این نهاد، برای مدت ۶ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر پایان محرومیت عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود.

این بازی در نیمه اول با تک گل دانیال اسماعیلی فر با پیروزی سرخ‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم بازی برای قرمزها حساس‌تر دنبال می‌شد تا اینکه عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا اختلاف خوبی برای پیروزی سرخپوشان در آبادان ایجاد شود.

ویدئو: 330349

این گل روی توپ گیری و حرکت خوب ارونوف و پاس گل ترابی به ثمر رسید. با فرار عیسی به محوطه و شوتی تمام کننده، دروازه تیم سابق این مهاجم جنوبی باز شد.

عیسی بعد از به ثمر رساندن این گل مقابل صنعت نفت خوشحالی نکرد. این پنجمین گل فصل آل کثیر برای پرسپولیس بود.

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد