Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دانش آموزان امانتی در دست نظام است، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت در خط مقدم تربیت نسل های جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان ظهر امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی سردار شهید سلیمانی زنجان، اظهار کرد: در تمام جوامع از نیروی انسانی به عنوان موتور توسعه جامعه یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه دانش آموزان امانتی در دست نظام است، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت در خط مقدم تربیت نسل های جدید است.

 

وی از دانش آموزان امروز به عنوان مدیران فردا در حوزه های مختلف یاد کرد و گفت: در دستگاه تعلیم و تربیت باید نیروهای متخصص و کاردان به کار گرفته شود.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در سخنانی افزود: اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۵۶ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

 

صفری ادامه داد: ۱۰۰ پروژه از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در حال اجرا است و ۲۳ پروژه به صورت مشارکتی اجرایی شده است.

 

وی با یادآوری اینکه زنجان با مدارس خشتی و بخاری های نفتی خداحافظی کرده است، تصریح کرد: پروژه حیات طیبه به نام سردار سلیمانی در ۸ هزار و ۱۰۸ متر مساحت با ۴۲ کلاس با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی افتتاح این پروژه با نام سردار سلیمانی را افتخاری برای استان خواند و گفت: این مدرسه در هشت هزار و ۱۰۸ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان احداث شده است.

 

حسن مظفری ادامه داد: همزمان با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات اجرایی احداث ۱۶ باب مدرسه اغاز خواهد شد که  چنین احداثی در آموزش و پرورش استان زنجان بی‌نظیر است.

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه حیات طیبه آموزش و پرورش استان زنجان امام جمعه زنجان دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نادرخانی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال روستای گوزلدره به طول ۱۵۵ متر، اجرای مخزن ذخیره و مکش آب روستای مشک آباد با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و احداث ابنیه ایستگاه پمپاژ سرچاهی برقی و مکانیکی مشک آباد از جمله این طرح‌ها است که طی سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای سبزدرق به طول هزار و  ۵۰۰ متر، اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای ویر به طول هزار و  ۲۰۰ متر و اجرای خط انتقال آب روستای شکورآباد به طول هزار و  ۹۰۰ متر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

به گفته نادرخانی اجرای خط انتقال آب به روستای ترکانده به طول هزار و ۲۰۰ متر، اجرای خط انتقال روستای طهماسب آباد به طول ۴۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای برنقور به طول هزار و ۱۰۰ متر نیز دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی هستند که در شهرستان سلطانیه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۸ هزار نفر از خدمات تأمین آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

سلطانیه با ۲۹ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

دیگر خبرها

  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت
  • «بی پایان» مقابل دوربین رفت / داستانی متفاوت از شهید حسن طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران
  • دستگاه‌های فرهنگی به دنبال رشد و تربیت هنرمند انقلابی باشند
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس