Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به نرخ بالای تصادفات جاده‌ای و بین شهری در کشور ایمن‌سازی آزادراه‌ها به عنوان مرکز اصلی تصادفات در اولویت پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، سردار سیدکمال هادیانفر ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از عملیات احداث آزادراه غدیر در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان قزوین گفت: با توجه به نرخ بالای تصادفات جاده‌ای و بین شهری در کشور ایمن‌سازی آزادراه‌ها به عنوان مرکز اصلی تصادفات در اولویت پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین راستا اصلاح د ید رانندگان و ایجاد شیب‌های بهینه برای ورودی و خروجی مسیرها در کنار تسهیل دسترسی رانندگان به مبادی تغییر مسیر در دستور کار پلیس راه و راهور ناجا قرار گرفته است.

سردار هادیانفر احداث آزادراه غدیر را یکی از اقدامات بزرگ دولت و قرارگاه خاتم در راستای توسعه حمل ‌ونقل جاده‌ای دانست و گفت: در حالی که آزادراه قدیم قزوین-کرج بسیار پرحادثه و پرتردد و ترافیک سنگین صبحگاهی و ظهرگاهی آن حتی در شب بسیاری از مردم و رانندگان را کلافه می‌کرد، احداث آزادراه غدیر بخش زیادی از این مشکلات را برای همیشه مرتفع می‌کند.

وی ادامه داد: بخش اعظم ترافیک آزادراه قزوین-کرج به خاطر تردد خودروهای سواری سنگین، نیمه‌سنگین و سواری است که از تهران گذر کرده و مسیر جنوب و شرق کشور را در پیش می‌گیرند.

احداث 3 پاسگاه پلیس راه در مسیر آزادراه غدیر

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به احداث 3 پاسگاه پلیس راه در مسیر آزادراه غدیر گفت: کار ساخت این پاسگاه‌ها به اتمام رسیده و فقط تجهیز آنها باقی‌مانده است که تا روز میلاد حضرت علی(ع) این کار هم انجام خواهد شد. در ضمن واحدهای گشتی زیادی را در این محور مستقر خواهیم کرد تا شاهد بروز حداقل تصادفات جاده‌ای در آزادراه مذکور باشیم.

سردار هادیانفر احداث یک نیوجرسی جداشونده در مسیر آزادراه غدیر را یکی از اقدامات ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ع) دانست و افزود: وجود این نیوجرسی میزان تصادفات رخ به رخ را به شدت کاهش می‌دهد و در اعمال قانون هم به کمک پلیس راه خواهد آمد.

وی ادامه داد: در نهایت احداث آزادراه غدیر به طول 164 کیلومتر که بار سنگین ترافیک در آزادراه تهران-قزوین را به شدت کاهش می‌دهد ، برگ زرینی در افتخارات فررزندان این مرز و بوم است و از این به بعد دعای خیر رانندگان و پلیس راهور هم بدرقه راه طراحان و مجریان این پروژه عظیم خواهد بود.

بارش شدید برف در 6 محور مواصلاتی قزوین/خودروها فردا با زنجیرچرخ تردد کنند وزیر راه و شهرسازی در قزوین: آزادراه آبیک-چرمشهر تا پایان سال افتتاح می‌شود استاندار گیلان: تکمیل آزادراه رشت - قزوین از اولویت‌های دولت است

لزوم بازتعریف نقاط حادثه‌خیز استان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین هم با تاکید بر تاثیر احداث آزادراه غدیر در کاهش تصادفات خطرناک و منجر به فوت جاده‌ای گفت:‌ در حال حاضر حادثه‌خیزترین محور مواصلاتی استان قزوین همین آزادراه قزوین-کرج است که با احداث آزادراه غدیر و کاهش بار ترافیکی این مسیر شاهد کاهش جدی تلفات جاده‌ای در استان قزوین خواهیم بود.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش با تأکید بر لزوم بازتعریف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه آزادراه غدیر معادلات ترافیکی و ترددی ما در استان قزوین را متحول می‌کند، باید محاسبات ما برای اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بر مبنای میزان تردد آزادراه غدیر دوباره تعریف شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری شهدای ناجا شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین پلیس پیشگیری شهدای ناجا شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین رئیس پلیس راه استان قزوین راهور ناجا پلیس راهور جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی