Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به باران و برف سطح جاده‌های استان خیس و لغزنده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در جاده‌های زنجان – بیجار، خدابنده – همدان، دندی به تخت سلیمان، زنجان – طارم، زنجان – دندی، سلطانیه به خدابنده، زنجان – تهم – چورزق، ابهر –خدابنده و نیک پی – ماهنشان را فرا گرفته است، اظهار کرد: در این میان با توجه به بارش برف مه غلیظ در این جاده‌ها حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها در استان زنجان رانندگان حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

یوسفی تاکید کرد: در طرح زمستای راهداری استان ۵۰ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع‌های بین راهی استان خدمات لازم را ارائه می‌دهند و رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 5150292

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد یوسفی راهداری زنجان بارش برف ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد شیراز زلزله شهرستان کرج مشهد همدان اردبیل سی سخت بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به سبب بارش برف صبح امروز رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عادل مصدقی عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رفت و آمد در محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز و تا ۶ صبح ادامه یافت. ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

مدیرکل راهداری و خدمات جاده‌ای گلستان افزود: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی ادامه داد: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

این مقام مسئول هم چنین از برقراری رفت و آمد در تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد و محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه  مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

این مقام مسئول از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز از گلستان عبور می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد