Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:56:13 GMT

بارش برف در محور ساوه- همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۵۵۲۳

بارش برف در محور ساوه- همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق آخرین اخبار در شهرستان ساوه و شهرستان فراهان بارش برف زمستانی گزارش شده است.

بر این اساس در گردنه‌ی دخان محور ساوه - همدان و محور قدیم ساوه- تهران بارش برف گزارش شده و راهداران هم درحال فعالیت هساتند تا ضمن بازگشایی‌ای در محور قدیم ساوه برای بازگشایی این مسیر بسته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هنگام بارندگی باران و برف و فصل سرما رانندگان باید تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند تا غافلگیر نشوند.

در بقیه نقاط استان مرکزی هم بارش باران گزارش شده ، این بارش که از دیشب آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

همچنین رانندگان باید قبل از سفر هم شیشه‌های اتومبیل و چراغ‌های جلو و عقب، چراغ‌های ترمز، وسایل هشدار دهنده از قبیل، بوق، فلاشر، چراغ‌های راهنما و ... را بازدید و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوند.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرده بارش‌ها از ساعات ظهر امروز تبدیل به رگبار‌های پراکنده برف و باران خواهد شد و به دلیل احتمال وزش باد نسبتا شدید در برخی از نواحی احتمال کولاک برف در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان دور از انتظار نمی‌باشد.

با عبور سامانه از بعدازظهر و عصر فردا دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت و تا روز شنبه با توجه به دمای گرم فعلی بصورت بسیار محسوسی کاهش خواهد یافت.

طرح زمستانه استان مرکزی ۹۰ تیم خودرویی و ۳۲ تیم موتوری در همه محور‌های مواصلاتی و برفگیر استان مستقرند و به همراه نیرو‌های راهور ۱۲ شهرستان در فصل سرما خدمات رسانی می‌کنند.

طرح زمستانه پلیس به همراه نیرو‌های امدادی و خدمات رسان از ۲۰ آذرماه در استان مرکزی آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران هواشناسی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس دادگستری فیروزان در این بازدید با اشاره به اینکه، متاسفانه اجرای این طرح خیلی طولانی شده است، گفت، ضرورت دارد قبل از کلنگ زنی هر طرحی همه نیاز‌های مالی، اجتماعی، و زیرساختی آن دیده و برای انجام آنها بر نامه ریزی شود.

رضایی افزود: به عنوان حامی مردم در دستگاه قضایی اعلام می کنم آنچه که در این نشست مصوب و مدت زمان اجرای آن مشخص شود بدون هیچ قید و شرطی در موعد مقرر باید به اتمام برسد در غیر این صورت برای خاطیان پرونده ترک‌فعل تشکیل و برابر مقررات برخورد می شود.

سهرابی، مدیرعامل شرکت برق استان همدان نیز گفت: به دلیل کمک به مردم و اجرای زودتر این طرح تیر‌های چراغ برق به مقصد محل طرح، بارگیری و تخلیه شده است و در همین روزها که شرایط آب و هوایی اجازه دهد عملیات جابجایی تیر‌های چراغ برق آغاز می شود.

آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم با اشاره به اینکه طول طرح ساماندهی فیروزان شهرک، رزینی به فارسبان حدود ۷ کیلومتر است، گفت، مسیر ۳ راهی فارسبان که نیمه کاره است حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق مصوبه نشست امروز مقرر شده است، در مدت ۲ ماه ۱۰۰ درصد این طرح انجام و تحویل مردم شود.

جانشین پلیس راه استان همدان نیز گفت: در استان همدان خوشبختانه آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است، اما متاسفانه در نهاوند آمار فوتی‌ها و جرحی‌ها افزایشی است.

سرهنگ سرمدی تأکید کرد: در سال گذشته در نهاوند ۱۳۰ نفر بر اثر تصادف مجروح و کشته شده اند که تنها در محور فیروزان ۳۱ نفر کشته و ۵۳ نفر مجروح داشته ایم که می توان گفت این یک فاجعه است.

فرماندار نهاوند هم در این نشست با اشاره به اینکه در نهاوند ۵۰۹ کیلومتر راه استحفاظی وجود دارد، گفت: متاسفانه طولانی شدن اجرای برخی طرح ها موجب شده که مشکلاتی برای شهروندان به وجود آید به همین دلیل باید در موعد مقرر مصوب شده، در این نشست این طرح به سرانجام برسد.

ضرغام احمدوند افزود: قرار گرفتن نهاوند فیروزان در طول مسیر عتبات عالیات و همچنین وجود سراب‌های تفریحی فارسبان و کنگاور کهنه در طول مسیر محور فیروزان کرمانشاه موجب شده است در طول سال مسافران زیادی از این محور تردد کنند.

 او تأکید کرد: ضروری است، ساماندهی هر چه سریع تر طول محور نهاوند تا فیروزان و کنگاور و همچنین محور نهاوند شهرک رزینی به فارسبان هر چه سریع تر انجام شود.

دیگر خبرها

  • بارش های بهاری
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد