Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» روز پنجشنبه به همراه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس پلیس راهور ناجا و استانداران استان‌های البرز، قزوین و مرکزی از آزادراه تکمیل شده به عنوان کنارگذر آزادراه جنوبی تهران، بازدید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید، آزادراه غدیر را از پروژه‌های پر افتخار کشور خواند که با سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و با مشارکت شرکت‌های باتجربه داخلی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه طول این مسیر آزادراهی ۱۵۸ کیلومتر از آبیک قزوین تا گرمسار است، عنوان کرد: این آزادراه کاهش ۱.۵ ساعتی مدت سفر و کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین را در پی دارد و اتصال به پنج آزادراه دیگر یکی از ویژگی‌های آن است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این آزادراه بخشی از کریدور ترانزیتی شرق و غرب است و از ایده تا طراحی و ساخت و بهره‌برداری در دولت تدبیر و امید انجام شد، ادامه داد: کاهش مصرف سوخت، کاهش تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی، کاهش ترافیک عبوری و افزایش ایمنی از مزایای اجرای این پروژه است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه رکورد پیشرفت سالانه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را زد، عنوان کرد: پیش از این بالاترین رکورد در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۹ درصد در سال بود اما امروز و در این پروژه به رقم پیشرفت ۲۰ درصدی دست یافتیم.
اسلامی تاریخ افتتاح این پروژه را ۱۳ رجب مقارن با میلاد حضرت علی (ع) اعلام کرد و گفت: در این آزادراه قیمت عوارضی برای خودروهای سواری ۲۵ و برای تریلی ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

گفتنیست؛ این سفر به صورت سرزده انجام شد.

برچسب‌ها ساوه شهر تهران قم وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه شهر تهران قم ساوه شهر تهران قم وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای استان قزوین اخبار کنکور راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین