Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرروابط عمومی سازمان آتشنشانی کرمانشاه از ریزش یک واحد مسکونی متروکه در خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون یک جسد از زیرآوار بیرون کشیده شده است.

احسان سهیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز (30 بهمن) گزارش ریزش و تخریب یک واحد مسکونی در خیابان شهید اشرفی اصفهانی را دریافت کردیم و به دنبال آن بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انجام این عملیات شش دستگاه خودرو و 25 نیروی آتنشنشان به محل حادثه اعزام شدند و کار آواربرداری به سرعت شروع شد.

سهیلی خاطرنشان کرد: این خانه متروکه بوده، اما همسایگان اعلام کردند که شاید افراد متجاهری که معمولا دراین خانه ساکن می شوند در آن حضور داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی کرمانشاه افزود: متاسفانه با ادامه عملیات آواربرداری اولین جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده که متعلق به فرد متجاهری است که در این خانه متروکه چادر زده است.

سهیلی تصریح کرد: عملیات آواربرداری همچنان ادامه داردو به نظر می رسد با توجه به حجم وسیع آوار، عملیات تا غروب ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه ريزش آوار آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز قیمت طلا کشیده شد

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی کاهش را در پیش گرفته است.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش دنیای اقتصاد، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۷۴ (دو هزار و سیصد و هفتاد و چهار) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • ترمز قیمت طلا کشیده شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ