Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:41:47 GMT

خسارت وزش باد به گلخانه‌‌های امان‌آباد اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۱۴۸

خسارت وزش باد به گلخانه‌‌های امان‌آباد اراک

حمیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به اعلام وضعیت هشدار در زمینه ورود سامانه بارشی به استان مرکزی اظهار کرد: هشدارهای لازم به اعضای ستاد مدیریت بحران، فرمانداران و شهرداران اعلام شده و تمام تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی بیان کرد: روز گذشته شاهد وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه در برخی مناطق استان بودیم که متأسفانه به گلخانه‌‌های امان‌آباد خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان مرکزی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت به گلخانه‌ها در دست بررسی است، تصریح کرد: برخی از گلخانه‌ها حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد دچار خسارت شدند.

غیاثی عنوان کرد: بیشترین بارندگی در نوار غربی و جنوب غربی از جمله زالیان و شازند بوده است و در حال حاضر نیز در مهدی‌آباد و گردنه قاقان شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه در مناطق سربند و هندودر تا ۳۰ سانتی‌متر بارش برف اعلام شده است، گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا عصر امروز ادامه دارد و با همت راهداران تمام محورهای مواصلاتی استان باز هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران استان مرکزی اراک باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت دیشب تاکنون ایشتگاه بارندگی دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: علی آباد زارعین با ۱۵ میلیمتر، خور ۱۴ میلی متر، خوسف ۱۳ میلی متر،,فریز ۱۰ میلی متر، حسین آباد ۹ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: ایستگاه خوسف در بین مراکز شهرستان‌ها بیشترین بارش رابا حدود ۱۳ میلی متر ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: همچنین  ایستگاه های بیرجند با ۸ میلی متر، نهبندان  ۵ میلی متر، اسدیه، سرایان، سربیشه و فردوس حدود یک میلی متر و قائنات کمتر از یک میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی افزود: انتظار داریم تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت این توده هوای ناپایدار گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.


دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • اعلام میزان بارش‌ها در استان یزد
  • میزان بارش ها در استان یزد اعلام شد