Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ می گوید که نواک جوکوویچ به نهمین قهرمانی اش در اوپن استرالیا می رسد.

نواک جوکوویچ با شکست اصلان کاراتسف، برای نهمین بار راهی فینال مسابقات اوپن استرالیا شد.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

اوپن استرالیا 2021 | بازگشت رویایی استفانوس سیتسیپاس؛ نادال تا یک قدمی پیروزی رفت و شکست خورد!

اوپن استرالیا 2021 | تقابل نائومی اوساکا و جنیفر بریدی در فینال بخش بانوان

به گزارش طرفداری، در اولين ديدار نيمه نهايى استراليا اوپن، نواک جوكوويچ طبق انتظار كار بسيار راحتى برابر پديده اين مسابقات يعنى اصلان كاراتسف داشت و در 3 ست متوالى حريف 27 ساله اش را شكست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوكوويچ در ست نخست بعد از بريک كاراتسف، 3-6 به پيروزى رسيد. ست دوم بهترين ست اين ديدار بود. با اينكه جوكوويچ توانست 2 بار رنک 114 ATP را بريک كند، تنيسور روس به بازى برگشت و بعد از اينكه يكى از بريک ها را پس گرفت، در آستانه دومين بريک مرد شماره يک تنيس جهان بود كه جوكوويچ به او اجازه اين كار را نداد و 4-6 در اين ست نيز به برتری رسيد. ست سوم جوكوويچ خيلى سريع كاراتسف را مجددا بريک كرد اما اين بار كاراتسف نيز سريع جواب داد و بريک را پس گرفت. با اينكه به نظر مى رسيد تنيسور روس مى تواند در بازى بماند، جوكوويچ 2 بار ديگر او را بريک كرد تا به راحتى 2-6 برنده شود و براى نهمين بار به فينال استراليا اوپن برسد. جوكوويچ تا به حال هر وقت به فينال اين رقابت ها رسيده، درنهايت قهرمان شده است. اين بيست و هشتمين حضور جوكوويچ در فينال هاى گرند اسلم است و در اين زمينه او به رافائل نادال رسيد. مرد شماره یک تنیس جهان برای اینکه بار دیگر فاصله اش را با رافائل نادال و راجر فدرر کاهش دهد و به هجدهمین عنوان قهرمانی اش در مسابقات گرند اسلم برسد، یکشنبه باید به مصاف برنده دیدار دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس برود.

اخبار داغ 

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد! استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد! | ادعای باشگاه سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند: دیدن هت تریک ام باپه مقابل بارسلونا به من انگیزه مضاعف داد پیروزی پورتو مقابل یوونتوس، آتش اژدها به جان گورخر افتاد / طرح سایت گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوپن استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال تیم‌های پورتو و گیمارش مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود یاران مهدی طارمی خاتمه پیدا کرد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه ۴ بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد.

در این مسابقه مهدی طارمی ۸۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. همچنین وی در این مسابقه یک کارت زرد هم دریافت کرد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم