Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت در ماه های پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد و تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال عرف که برای مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خوزستان وارد فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز شده بود، اظهار کرد: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان ملی استاندارد ارتقا یافت و باید بلافاصله نفر جایگزین او برای استانداری خوزستان تعیین می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه دولت در ماه های پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد، گفت: تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است.

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص استاندار ایلام هم گفت: با توجه به شایستگی ها و توانمندی قاسم سلیمانی استاندار سابق ایلام و ضرورت انتصاب یک استاندار با تجربه و آشنا به مسایل خوزستان دولت او را در منصب استانداری خوزستان قرار داد.

عرف بیان کرد: در حال حاضر معاون سیاسی استانداری ایلام به عنوان سرپرست این استانداری تعیین شده تا به زودی استاندار این استان از سوی هیات دولت تعیین شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر سه گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است که پس از جمع بندی به یک گزینه قطعی خواهیم رسید.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: اگر استانداری ارتقا پیدا کند و جای او خالی شود تغییرات ناگزیر است و فردی را جایگزین خواهیم کرد در غیر این صورت تا پایان دولت هیچ استانداری تغییر نمی کند.

عرف در پایان بیان کرد: هدف اصلی از این سفر تکریم از زحمت های غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان و معرفی قاسم‌سلیمانی به عنوان استاندار جدید خوزستان است.

لازم به ذکر است که معاون وزیر و استاندار خوزستان سپس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سفر معاون وزیر کشور به خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت وزارت کشور ایلام تغییرات خوزستان استانداران برنا خوزستان معاون سیاسی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور که پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند، در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

خمس از تراکتور جدا شد

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته