Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:14:40 GMT

پیش بینی وضعیت جوی استان تهران؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۶۹۴۴

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: هوای سرد تا دوشنبه هفته آینده در استان تهران ماندگار است. ناطقان: مجتبی جلالی آخرین روز بهمن ماه را همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرد و اظهار داشت: از اوخر شب از میزان ابر در آسمان استان تهران کاسته می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه طی امروز و فردا در بعضی ساعات انتظار وزش باد شدید در مناطق جنوبی و در ارتفاعات کولاک برف و سقوط بهمن داریم، گفت: هوای سرد تا دوشنبه هفته آینده میهمان مردم استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز مجدداً شاهد بارش‌هایی در ارتفاعات هستیم، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۱۱ و ۴، شنبه ۱۳ و ۵، یکشنبه ۱۳ و ۶ و دوشنبه ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد احتمال می‌رود. منبع: مهر برچسب ها: پیش بینی ، وضعیت جوی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت جوی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌ها/ هوای تهران صاف

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز -جمعه دهم فروردین- در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و نیز یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

دوشنبه سیزدهم فروردین در جنوب اصفهان نیمه شمالی، فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان لرستان کرمانشاه جنوب همدان جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد. طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

هواشناسی برای پایتخت، امروز را صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی کرده است. از روز شنبه تراکم ابر‌ها کمی در تهران افزوده می‌شود و برای روز سه‌شنبه تهران نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها گاهی با رگبار باران و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشنیه دمای تهران امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌های کشور/ هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد
  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌های کشور/ هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم
  • پیش‌بینی کاهش دما و بارش باران برای این استان‌ها
  • هواشناسی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌ها/ هوای تهران صاف
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • نمایی از هوای پاک امروز تهران از ارتفاعات + فیلم
  • آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته