Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستای استان البرز با بیان اینکه تخلفات کاندیدا انتخابات رصد می‌شود، گفت: تایید صلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهربر اساس شایستگی و به دور از نگاه‌های سیاسی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، علی حدادی ظهر امروز در نشست خبری هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستای استان البرز با بیان اینکه در راستای کارآمدی نظام دینی هر یک از اجزا در بخش‌های مختلف در درون حاکمیت مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند، اظهار داشت: آن چیزی که امروز کارآمدی نظام دینی را تضمین می‌کند حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب دکترینی است که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، افزود: در راستای تحقق گام دوم باید به همه دستاوردها و ظرفیت‌های نظام توجه کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آن‌چیزی که امروز مهم است، تقابل غرب با تمدن نوین اسلامی است، بیان کرد: تمدن نوین اسلامی توسط امام خمینی(ره) پایه و ریل گذاری شده و در حال حاضر توسط مقام معظم رهبری مدیریت می‌شود.

حدادی با بیان اینکه باید نگاه درست به کشور داشته باشیم و علل اصلی نارسایی‌ها و مشکلات جامعه را پیدا کنیم، تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که در خدمت رسانی و ایجاد امید می‌تواند تاثیرگذار باشد شوراهای شهر و روستا به واسطه ارتباط مستقیمی که با مردم دارند است.

وی با عنوان اینکه اگر خواستار کارآمدی شورا هستیم باید در انتخاب و تأیید صلاحیت افراد توجه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا در استان البرز کار خود را آغاز کرده و به تبع آن در شهرستان‌ها نیز اعضا در انتخاب شدند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند انتخابات بر اساس یک زمانبندی در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت : شروع روند انتخابات از 18 اسفند با اعلام وزیر کشور آغاز می‌شود و ثبت نام‌ کاندیدای شورای شهر از 20 الی 26 اسفند و شورای روستاها از 17 الی 22 اسفند است.

حدادی با اشاره به اینکه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اصلاحاتی در قوانین روند اجرای انتخابات صورت گرفته که در صورت تصویب در صحن علنی در انتخابات 1400 اجرا می‌شود، عنوان کرد: در کنار قوانین دیگر سن کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری باید 40 تا 75 سال باشد.

وی با اشاره به اینکه امانت داری و رعایت عدالت در نظارت انتخابات حرف اول را می‌زند، افزود: تأیید صلاحیت‌ها باید بر اساس شایستگی‌ها و بدور از نگاه شخصی و جناحی باید انجام شود.

اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات رعایت شود‌ ‌زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات سال آینده اعلام شد / برگزاری ‌4 انتخابات در سال 1400 استاندار چهارمحال و بختیاری: رسانه‌ها، متخلفان انتخاباتی را تقبیح کنند‌

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان هیئت نظارت نمی‌توانند به صورت آشکار و یا پنهان از لیست یا گروه حمایت و یا بر علیه آنها اقدام کند، بیان کرد: دو ایراد اصلی کارآمدی شورا عدم آموزش و نظارت بر روند انجام فعالیت های این افراد است، باید آموزش های مختلف و همچنین نظارت بر فعالیت هایشان در طول 4 سال فعالیت انجام شود.

حدادی با عنوان اینکه تخلفات کاندیدا انتخابات شورا در استان البرز رصد می‌شود، گفت: تبلیغات زود هنگام انتخابات بررسی و تخلفات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد