Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه آرزومند» روز پنجشنبه در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی در دوران شیوع ویروس کرونا، به ایرنا گفت: در این مدت سازمان بهزیستی کشور در راستای حمایت از مددجویان اقداماتی ویژه از جمله کمک هزینه درمان، توزیع لوازم بهداشتی و کمک معیشتی را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: در شهرستان ساوه نیز مددجویان از کمک‌های سازمان بهزیستی بهره‌مند شدند و علاوه بر این کمک‌ها، با یاری خیرین ساوجی طی چندین نوبت بسته‌های غذایی در نقاط مختلف شهر و روستاها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه عنوان کرد: براساس آمارها تاکنون بیش از ۶ هزار بسته اقلام غذایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است و پیش از عید نوروز نیز بسته‌های غذایی در بین  جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.
آرزومند بیان کرد: با توجه به آسیب‌پذیری کودکان کار در دوران شیوع ویروس کرونا، تیم‌های سیار بهزیستی، آنها را شناسایی و بسته‌ لوازم بهداشتی را در بین آنها توزیع کردند.
به گفته او، با وجود مشکلاتی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ مرکز نگهداری مددجویان وجود دارد اما تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوه ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیران و بودجه‌ تخصیص یافته از سازمان بهزیستی کشور، تمام تجهیزات بهداشتی موردنیاز در مراکز نگهداری از جمله تب‌سنج،ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه شد.
آرزومند از توزیع اقلام بهداشتی بین کارتن خواب‌ها در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز ترک اعتیاد نیز در دوران کرونا مورد توجه بهزیستی بوده است و به طور مرتب بسته‌های بهداشتی در کمپ‌ها توزیع می‌شود.
وی گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی تحت پوشش بهزیستی ساوه هستند که مددجویان و اعضای خانواده آنها را نیز شامل می شود.

برچسب‌ها ساوه بسته حمایتی ویروس کرونا سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه بسته حمایتی ویروس کرونا ساوه بسته حمایتی ویروس کرونا سازمان بهزیستی کشور بهداشت و سلامت اخبار کنکور سازمان بهزیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان بوکان مهم‌ترین هدف این جشنواره را بهبود سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت، بهبود دسترسی آنها به  فعالیت‌های ورزشی، بهره‌مندی صحیح از اوقات فراغت و تفریح، بهبود مشکلات گفتاری، اختلال حواس، جمع گریزی، فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: برگزیدگان استانی این جشنواره در سطح کشور با سایر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

مسعود شجاعی  با تاکید بر اینکه ورزش، نقش مهمی درتوانمندی روح و جسم ، زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت  دارد، گفت:  نزدیک به یک هزار نفر از افراد دارای معلولیت مورد حمایت، در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و در مسابقات کشوری و آسیایی صاحب مقام و مدال هستند.

  وی با بیان اینکه فعالیتهای ورزشی برای افراد دارای معلولیت از دو جنبه ی درمانی که هدف آن تأمین سلامتی  و  پیشگیری از مبتلا  شدن به بیماریهای ثانویه  است حائز اهمیت بوده  افزود: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت میکند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده  و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

در این جشنواره ۱۰۰ نفر از مددجویان جسمی حرکتی و ذهنی ، شنوایی ، بینایی ، و گفتاری در ۶ رشته هفت سنگ ، یه قل دوقل ، چوب کشی ، طناب کشی ، دوز یا دوز ، دال پلان ، کلاس کلاس در دو گروه خانمها و آقایان به رقابت پرداختند.

این مسابقات به همت اداره بهزیستی شهرستان بوکان و مراکز مثبت زندگی و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان برگزار شد.

در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر و منتخبین این جشنواره به مرحله استانی و سپس کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی