Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان باختن بیش از ۳۰۰ مدافع سلامت در دوران کرونا، گفت: واکسن کرونایی که در ایران در حال تولید است قطعاً از تمام واکسن‌هایی که در دنیا ساخته شده است کارآیی بیشتری خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر حسینعلی شهریاری در هجدهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح پروژه ICERP تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی، که امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش کادر بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا اظهار کرد: بیش از 300 نفر از عزیزان کادر درمان ما در این دوران جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با این جنگ ویروسی که همچون دوران دفاع مقدس بود توانست روی پای خود بایستد و امروز خوشبختانه در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شده‌ایم و حتی توان صادرات به کشورهای نیازمند را هم داریم.

وی به تولید واکسن در ایران اشاره و عنوان کرد: واکسن کرونایی که در ایران در حال تولید است قطعاً از تمام واکسن‌هایی که در دنیا ساخته شده است کارآیی بیشتری خواهد داشت و طبق گقته وزیر بهداشت صادرکننده واکسن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: بانک جهانی بعد از 15 سال با وجود اینکه ما عضو این بانک هستیم، کار کوچکی انجام داد؛ 50 میلیون دلار برای جمهوری اسلامی ایران پولی نیست. گلایه ما از سازمانهای جهانی این است که علی‌رغم شعار دفاع از حقوق بشر در عمل اقدام نکرده و ما را تحریم می‌کنند.

شهریاری با بیان اینکه امیدواریم در مبارزه با بیماری کرونا سرافراز بیرون بیاییم، مطرح کرد: ما کشوری انقلابی و با تفکر انقلابی و ایدئولوژی اسلامی هستیم و دشمنان ما دست بردار نیستند، ما همه زمینه‌ها را باید آماده کنیم که اگر برنامه‌های دیگری هم داشتند موفق نشوند چرا که باور ما این است که ویروس کرونا دست ساخته بشر بود و ممکن است بعدها دوباره چنین مشکلاتی به وجود بیاورند.

وی در پایان گفت: امیدواریم اقدامات جوانان نخبه و دانشمند ما در شرکت‌‌های دانش بنیان همان طور که تاکنون کارهای زیادی انجام داده‌اند و ما را در چند ماه اولیه از خارج بی‌نیاز کرده اند، ادامه داشته باشد؛ از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم که پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کردند و همچنین از ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور و وزارت بهداشت که همه پای کار بوده و خدمات خوبی ارائه دادند هم تشکر می‌کنم.

تولید واکسن ایرانی کرونا در پیچ و خم بروکراسی اداری! + فیلمراه‌اندازی نخستین خط تولید انبوه واکسن ایرانی از اسفند با ظرفیت 1.5میلیون دوزفاز حیوانی واکسن ایرانی "کووپارس" نتایج بسیار خوبی داشته است + تصاویرواکسن ایرانی کرونا| پایان فاز اول تست انسانی تا نیمه اسفند/ حال 50 دریافت‌کننده واکسن خوب است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا وزارت بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا وزارت بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا واکسن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول

آریاساسول موفق شد با همکاری تمامی بخش‌ها و کارکنان به رکوردهای تولید، مقدار و میزان فروش در کنار دستیابی به شاخص یکسال تولید بدون حادثه قابل ثبت، دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت موفق شد با ثبت رکورد تولید ۱ میلیون و ۹۶۱ هزار تن محصول در پایان سال ۱۴۰۲، رکورد تولید تمامی ادوار فعالیت خود را بشکند.

شرکت در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۱ میلیون و ۷۸۴ و ۱ میلیون و ۹۰۸ هزار تن محصول تولید کرده بود که رکورد امسال به ترتیب ۱۷۷ و ۵۳ هزار تن بالاتر از سال‌های ذکر شده بود.

در موضوع تولید اما مسأله مهم‌تر، ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ایمن در طول یک‌سال فعالیت شرکت بود، به‌نحوی که شاخص جهانی حوادث قابل ثبت در این دوره به صفر یا RCR=0 رسید که در نوع خود در صنعت پتروشیمی کم‌نظیر محسوب می‌شود.

نگاهی به بخش بازرگانی آریاساسول در سال ۱۴۰۲

در سالی که گذشت، شرکت پلیمر آریاساسول در بخش بازرگانی نیز رکورد سالانه میزان فروش محصولات شرکت در تمامی ادوار را شکست.

آریاساسول توانست در این سال ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار تن محصول را به فروش برساند که این رقم در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۱ میلیون و ۸۴ و ۱ میلیون ۱۰۹ هزار تن بوده است.

بر این اساس میزان فروش سال ۱۴۰۲ نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۷۹ و ۵۴ هزار تن بیشتر بود که رقم چشم‌گیری به‌شمار می‌رود.

سود بیشتر نصیب سهامداران

افزایش میزان تولید و مقدار فروش بی‌شک منجر به افزایش درآمد حاصل از فروش محصول در شرکت شد.

اگرچه کاهش جهانی قیمت محصولات پلیمری و البته سیاست‌های داخلی منجر به کاهش سودآوری بیشتر شرکت‌های پتروشیمی شد، اما شرکت‌ پلیمر آریاساسول با در دست گرفتن ابتکار عمل توانست جهش خیره‌کننده‌ای را در درآمد حاصل از فروش محصولات در سال ۱۴۰۲ رقم بزند.

درحالی که مبلغ فروش در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به‌ترتیب برابر با ۲۷۴ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود رقم فروش این سال به حدود 339 هزار میلیارد ریال رسید که یک جهش در نوع خود به‌شمار می‌رود و تاکنون شرکت موفق به فروش این مبلغ محصول نشده بود.

افزایش درآمدهای شرکت به‌طور قطع افزایش سودآوری و انتفاع سهامداران را به‌دنبال دارد.

نگاهی به خلاصه آمارهای آریاساسول

با دستیابی به رکوردهای تاریخی در تولید، میزان و مبلغ فروش نگاهی به اعداد و ارقام حاصل از این رکوردها خالی از لطف نیست، که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

آریاساسول در تولید تجمعی ضمن شکست رکورد تمامی ادوار، در سال 1402 موفق شد 10 درصد بیشتر از میزان تولید سال گذشته خود تولید کند.

در فروش تجمعی نیز همین موضوع صدق می‌کند و فروش تجمعی سال 1402، بالغ بر 7 درصد از سال 1401 بیشتر بود.

مبلغ فروش تجمعی نیز از این قانون مستثنی نبود و فروش تجمعی سال 1402 نسبت به فروش تجمعی سال 1401 افزایش 23 درصدی داشت.

ضمن آنکه تولید اسفند ماه شرکت نسبت به اسفند 1401 برابر 1 درصد، میزان فروش این ماه نسبت به اسفند سال قبل 5 درصد و مبلغ فروش این ماه نیز از ماه مشابه قبل از آن 11 درصد بالاتر بود.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول دستاوردهای یاد شده را حاصل هم‌افزایی کارکنان، مدیران و همچنین برنامه‌ریزی‌ها، راهبردها و استراتژی‌های شرکت می‌داند. وی در ویدئویی به مرور دستاوردها در طول یک سال گذشته پرداخته و عوامل دسترسی به این موفقیت‌ها را بر می‌شمارد که در ادامه می‌بینیم:

به زودی جزئیات بیشتر و اخبار تکمیلی در ارتباط با کسب دستاوردهای آریاساسول منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • ایران در برابر سه تهدید بزرگ
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می‌داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی‌اش نبود