Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان هلال احمر دستور رئیس جمهوری برای تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان را ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، "محمود واعظی" امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی با "حسین کلانتری" استاندار کهگیلویه و بویر احمد، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت زلزله زدگان این استان، تاکید کرد که رئیس جمهوری پیگیر وضعیت استان است و دستورات لازم را به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسوول صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهوری به این استان گفت: این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته، اما بیش از ۳۰ نفر مجروح شده اند و در حال ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری با همه امکانات لازم برای اسکان زلزله زدگان هستیم.

در این تماس تلفنی، رئیس دفتر رییس جمهوری ضمن ابراز خرسندی از نداشتن تلفات انسانی، خواستار رسیدگی فوری به مجروحین شد و تاکید کرد: امداد رسانی به آسیب‌دیدگان در شرایط سرما و برفی منطقه باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

واعظی همچنین در تماس‌های جداگانه‌ای با دستگاه‌های ذیربط و رئیس سازمان هلال احمر دستورات لازم برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد را به آنان ابلاغ و اعلام کرد وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده رئیس جمهوری و رییس جمعیت هلال احمر به منطقه زلزله زده سفر خواهند کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه شب گذشته شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. برچسب ها: زلزله ، شهر کرد ، سی سخت ، کهگیلویه و بویر احمد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زلزله شهر کرد سی سخت کهگیلویه و بویر احمد زلزله زدگان رئیس جمهوری تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس‌جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌تر هم دیدارهایی میان رئیس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیئت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد