Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@11:05:18 GMT

تداوم ممنوعیت تردد شبانه در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۱۰۳

استاندار تهران از تداوم منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در شهر‌هایی مانند تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "انوشیروان محسنی بندپی"  امروز(پنج شنبه) در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر در جمع خبرنگاران خواستار مشارکت بیش از پیش مردم به منظور مقابله با ویروس کرونا شد و افزود: باید پروتکل‌های بهداشتی همچنان به عنوان یک ضرورت در دستور کار همه شهروندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی در رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر کرونا را ساده بگیریم، قطعاً شرایط دشواری خواهیم داشت و ما نگران کاهش سطح رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس هستیم.

استاندار تهران همچنین گفت: کماکان محدودیت‌های شبانه از ۲۱ الی ۳ صبح در تهران برقرار است.

وی همچنین از تداوم منع تردد به استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان و کلانشهر‌های شیراز اصفهان و مشهد و کیش و قشم خبر داد. برچسب ها: محسنی بندپی ، تردد شبانه ، ترافیک ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محسنی بندپی تردد شبانه ترافیک کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است

تین نیوز

سرهنگ احسان مومنی با اعلام محدودیت های شب های قدر در تهران افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیات های مذهبی جهت انجام فرایض دینی، پلیس راهور به جهت سهولت رانندگان و حضور مردم در مراسم معنوی این شب ها همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مومنی با تاکید بر اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، اظهار کرد: همکارانم در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه که میزبان مراسم شب های قدر هستند، حضور ۱۰۰ درصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می کنیم ادامه داد: تابلوهای اطلاع رسانی در اطراف معابر محل برگزاری مراسم جهت پارک شهروندان نصب خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد، پارک کنند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج و محل را ترک کنند.

به گفته وی، در این سه شب (جمعه شب، یکشنبه شب و سه شنبه شب آینده) تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود همچنین هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

 

وی از رانندگان خواست از توقف دوبله و سد معبر در سطح معابر بخصوص اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود، جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت و سبقت مجاز را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

سرهنگ مومنی به شهروندان توصیه کرد با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها به جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم هوای سرد در خراسان رضوی
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز