Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:51:03 GMT

فعالان مهدوی نباید دغدغه مکان و بودجه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۳۶۸

فعالان مهدوی نباید دغدغه مکان و بودجه داشته باشند

حجت الاسلام نصوری گفت: همکاران بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران فی سبیل لله و با نیت امام زمان (عج) در حوزه ترویج فرهنگ مهدوی فعالیت دارند. توقع تدبیر ویژه برای حل مشکل ساختمان اداری و بودجه داریم تا در مسیر ماموریت های این بنیاد موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدرضا نصوری» امروز(30بهمن) در نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران  با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن ارائه گزارش عملکرد این بنیاد در سال 98و 10ماهه سال جاری، اظهار کرد: برگزاری نشست مسئولان و فعالان مهدیه‌های مازندران با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ضبط برنامه آمادگی برای ظهور و تمدن‌سازی در سه بخش، برگزاری ششمین دوره تربیت مربی معارف مهدویت ویژه دانشجویان و طلاب خواهر و برادر به‌صورت مجازی، برگزاری تفسیر آیات مهدویت و تفسیر زیارت عاشورا در فضای مجازی در ماه رمضان، محرم و صفر، برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت معارف مهدویت ویژه طلاب و عموم مردم به تعداد 2هزار نفر- برگزاری کلاس مهر محبوب(سبک زندگی منتظرانه) برای 50 نفر- برپایی کارگاه آموزشی برای ادارات دادگستری استان مازندران با حضور 800 نفر- تولید محتوای معرفتی 3هزار عدد- برگزاری مسابقات عطر انتظار ویژه مدارس و آخرین منجی با حضور هزار و 800 دانش‌آموز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ازجمله برنامه‌های اجرایی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران با بیان اینکه پشنهاداتی برای اجرای برنامه با محوریت مهدویت به نهادها و دستگاه های اجرایی استان ارائه شد که در عمل کمتر دیده شد، افزود: متاسفانه برنامه های مهدویت ادارات نظام مند نبود؛ نهادها و ارگان ها تا جایی که می توانند برای گسترش فعالیت های حوزه مهدویت کمک کنند به میدان بیایند.

وی برضرورت تشکیل کارگروه ذیل شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران تاکید کرد و گفت: نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان نماینده‌ها را معرفی کنند تا کارگروه تشکیل شود.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه 9فروردین و 27اسفند سال 1400مزین به ولادت با سعادت امام زمان(عج) و جشن نیمه شعبان است، افزود: از 5شعبان تا نیمه شعبان به عنوان هفته مهدویت برای هر روز یک نامگذاری جدا و محتوایی خاص آماده شده تا توسط روحانیون‌ یک سری برنامه ها و اقدامات متناسب با این ایام برگزار شود.

 

وی از رونمایی از بروشور با نام «تنهاترین بهار» ویژه ایام نوروز  خبر داد و گفت: برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان مورد توجه همگان باشد . امیداست عطر انتظار با برگزاری برنامه های متنوع و معرفتی در سطح جامعه منتشر شود .

 

حجت الاسلام نصوری به ابتکار بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) استان درخصوص برگزاری مسابقه با موضوع جشن تکلیف دختران اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۸۰۰ کلیپ جشن تکلیف توسط دختر خانم‌ها به ما رسیده که جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی به کمبود بودجه در بخش‌های فرهنگی اشاره کرد و خواستار ورود جدی خیرین به این حوزه شد.

 

حجت‌الاسلام نصوری بابیان اینکه بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران بایستی مکان اداری مناسب داشته باشد، خطاب به مسئولین امر در حوزه مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر مرکز استان گفت: تلاش کنیم بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران باقوت به کار خود ادامه دهد.

 

وی بابیان اینکه فعالان حوزه مهدویت با توجه به اهمیت کار در این بخش نباید برای ساختمان اداری دغدغه داشته باشند؛ از ۳۲ بنیاد در کشور سه استان مکان ندارند یکی مازندران است که زیبنده نیست، اظهار کرد: تلاش ‌شود این مشکل به‌صورت بنیادی مرتفع شود.

 

حجت‌الاسلام نصوری خطاب به اعضای شورای سیاستگذاری این بنیاد در استان تاکید کرد: نسبت به تعیین مکانی برای احداث بنیاد مهدویت اقدام شود، یازده سال در حال فعالیت هستیم فضای مناسب نداریم نیروها به صورت خودجوش و جهادی کار می‌کنند؛ متاسفانه بودجه نداریم، توقع تدبیر ویژه برای حل مشکل مکان و بودجه داریم تا در مسیر آرمان‌های امام زمان(عج) به نحو احسن اقدام کنیم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن تکلیف دختران نماینده ولی فقیه درمازندران کمبود بودجه فرهنگی احیای نیمه شعبان جشن نیمه شعبان ساختمان اداری بنیاد فرهنگی مهدی موعود حجت الاسلام نصوری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در حاشیه برگزاری آئین افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی تحویل متقاضیان شد.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • رشد ۷ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر در سال گذشته
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • سرعت در احداث تله کابین علی آبادکتول/مجوزهای زیست‌محیطی اخذ شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری اردوی تیم کشتی آزاد جوانان