Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی  اظهار داشت: بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد، در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشتیم و مصدومیت‌ها جزئی بوده است  و تنها دیوار برخی از منازل و ساختمان‌ها در منطقه پادنای سمیرم ترک برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : بلافاصله سامانه IMS  استان فعال و جلسه مدیریت بحران این استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز Eoc جمعیت هلال احمر برگزار شد و 5 تیم ارزیابی از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستور آماده‌باش استان توسط ریاست جمعیت هلال احمر، در منطقه جنوب استان وضعیت نارنجی اعلام و در سایر مناطق امدادی وضعیت زرد اعلام شد و سپس تیم‌هایی از شهرستان های شهرضا، دهاقان و مبارکه به منظور اعزام به منطقه زلزله‌زده سی سخت با حضور در پایگاه امداد و نجات دولت قرین، به حالت آماده‌باش درآمدند.

محمدهاشمی خاطرنشان کرد : تاکنون ۲۰۰ تخته چادر به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در صورت تقاضا سایر کمک‌های امدادی به منطقه ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان زلزله مدیریت بحران جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آب‌گرفتگی در چهار شهرستان استان اصفهان، از آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار سطح نارنجی خبر داد.

بمانعلی یوسفی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان اصفهان از سمت سازمان هواشناسی، تیم‌های این جمعیت در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جوی استان باعث شده است که در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین و گلپایگان شاهد رخداد آب‌گرفتگی منازل باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها در حال امدادرسانی و تخلیه آب هستند.

یوسفی ادامه داد: آمادگی تیم‌های این جمعیت در تمام شعب سراسر استان تا اعلام پایان سطح نارنجی از سمت مرکز EOC مد نظر قرار دارد.

کد خبر 747321

دیگر خبرها

  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد