Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:42:34 GMT

پلیس دوچرخه سوار در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۸۶۸۴

پلیس دوچرخه سوار در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

رئیس پلیس راهور استان از راه‌اندازی پلیس دوچرخه سوار با همکاری شهرداری کلان‌شهر اصفهان در آستانه سال جدید خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری کلان‌شهر اصفهان در آستانه سال جدید از پلیس دوچرخه سوار رونمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دوچرخه وسیله‌ای مناسب و مفید برای سلامت روح و جسم شهروندان و محیط زیست است، افزود: دوچرخه یکی از مؤلفه‌های اصلی در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی بوده و جایگزین وسایل نقلیه آلاینده در سفرهای کوتاه است و طرح پلیس دوچرخه سوار برای فرهنگ سازی در این زمینه مطلوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه با کاهش آلودگی هوا، سلامت عمومی جامعه ارتقا می‌یابد، خاطرنشان کرد: امروزه در اصفهان خیلی به ندرت شاخص کیفی هوا را در وضعیت پاک می‌بینیم اما با اجرای قانون هوای پاک امید است افزایش روزهای پاک را در این کلان‌شهر شاهد باشیم.

کد خبر 476018

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان اصفهان شهر دوچرخه ها هوای پاک محيط زيست قانون هوای پاک شهر دوستدار دوچرخه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.او مثالی هم زد و گفت:«مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب چون نمی توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می شوم.درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899411

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اسکورت جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه