Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقصتادآنلاین ؛ کاربران گوگل در بسیاری از کشورهای اروپایی به زودی از امکانات جدید گوگل برخوردار خواهند شد.

در بروزرسانی جدید، کاربران بدون نیاز به ترک برنامه Google Maps می‌توانند بلیط حمل و نقل عمومی را خریداری یا هزینه پارکومتر را پرداخت کنند.

این بروزرسانی Google Maps یکی از مهم‌ترین سرویس‌ها از زمان اعلام تشخیص رنگ چراغ‌های راهنمایی است که در سال ۲۰۲۰ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین سقوط ارزهای دیجیتالی قیمت گوشی (محدوده ۷میلیون تومان)/ ۳۰بهمن ۹۹ قیمت گوشی (محدوده ۶میلیون تومان)/ ۲۹بهمن ۹۹ اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک به کجا رسید؟ قیمت گوشی نوکیا در بازار/ ۲۹بهمن ۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • گوگل بیش از 100 میلیارد دلار برای هوش مصنوعی هزینه خواهد کرد