Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@21:40:29 GMT

گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا در راه است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۹۶۸۱

موتورولا دو گوشی جدید ارزان قیمت به نام‌های موتو جی ۳۰ و موتو جی ۱۰ تولید کرده که به زودی روانه بازار می‌شوند.  

موتو جی ۳۰ که کیفیت بیشتری در مقایسه با موتو جی ۱۰ دارد، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۲ است و بنابراین با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگار نیست. ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی دارای ۴ دوربین است که دقت لنز اصلی آن به ۶۴ مگاپیکسل می‌رسد.

گوشی موتو جی ۱۰ نیز که جایگزین گوشی موتو جی ۹ شده، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۴۶۰ و ۴ گیگابایت رم است. برای این گوشی هم چهار دوربین در نظر گرفته شده که دقت لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل است. باتری اصلی این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

هر دو گوشی قرار است ابتدا در بازارهای اروپایی عرضه شوند. قیمت موتو جی ۳۰، ۱۸۰ یورو (۲۲۰ دلار) و قیمت گوشی موتو جی ۱۰ برابر با ۱۵۰ یورو (۱۸۰ دلار) است.

 

مهر/

برچسب ها: موتورولا ، موبایل ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MmV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موتورولا موبایل بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد

 احمد بنافی در جلسه شورای بانک‌های استان اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی بسیار مهم است و دولت سیزدهم نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته است.

وی افزود: در ابتدای این دولت، میزان مقاوم سازی واحد‌های روستایی دشتستان حدود ۵۳ درصد بوده و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به متقاضیان اکنون به ۵۹ درصد مقاوم سازی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با برنامه ریزی و سهمیه خوبی که در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن روستایی گرفته‌ایم تا پایان این دولت ۶۷ درصد واحد‌های مسکونی روستایی شهرستان مقاوم سازی می‌شود.

بنافی ابراز داشت: این در حالی است که متوسط مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در کشور ۵۴ درصد است.

وی اضافه کرد: آماده‌ایم به متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها تسهیلات ارزان قیمت با باز پرداخت بلند مدت بپردازیم و در این خصوص پیگیری می‌کنیم که این سهمیه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد