Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه «آنتونی دوئی» آمریکایی پس از تصادف با ماشین جدید خود روز بدی را آغاز کرد، اما در عرض چند ساعت، شانس به طرز غیرمنتظره‌ای به او روی آورد، زیرا در چند لحظه با برنده شدن یک جایزه در قرعه کشی به میلیونر تبدیل شد.

او که اهل ایالت کارولینای شمالی آمریکاست، صبح  روز شنبه در مسیر کار با دو آهو تصادف کرد و بدشانسی آورد، اما پس از چند ساعت او بلیط یک قرعه کشی را پیدا کرد و با بررسی نتایج متوجه شد که برنده یک جایزه ۲ میلیون دلاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با مسئولان مربوطه درباره جزئیات روزی که روز خوش شانسی او بود، گفت که این تصادف عصبانیت او را برانگیخت سپس به خانه خود بازگشت و خوابید و وقتی بیدار شد، تصمیم گرفت به بلیط‌های قرعه‌کشی نگاه کند.

بیشتر بخوانید

کشف حیرت انگیز کودک ۴ ساله در ساحل دریا

او به محض اینکه متوجه شد مبلغی که از بلیط‌ قرعه کشی به دست آورده، دو میلیون دلار است، پدر و مادرش را برای جشن گرفتن ویژه شانسی که هر روز اتفاق نمی‌افتد، دعوت کرد.

آنتونی پس از کسر مالیات مبلغ ۱.۴ میلیون دلار دریافت و اعلام کرد که قصد دارد خانه والدین خود و همچنین ماشین جدید خود را تعمیر کند و تمام اقساط را پرداخت و مبلغ باقی مانده را پس انداز کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی جایزه نقدی اخبار حوادث قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرموز مسافر پایتخت

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهرستان ملارد از ناپدید شدن پدر میانسالش خبر داد.

او در تحقیقات گفت: پدرم برای انجام کاری، صبح روز گذشته از خانه خارج شد تا به تهران برود، اما دیگر از او خبری نشد. از دوستان و بستگان هم سراغ پدرم را گرفتیم، اما کسی از او خبری نداشت و تلفن همراه پدرم نیز خاموش است. نگرانش شدیم و احتمال می‌دهیم برای او اتفاقی رخ داده باشد.

به دنبال شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی تیمی از کارآگاهان اسلامشهر آغاز شد. بررسی‌های تیم تحقیق نشان می‌داد که مرد ناپدید شده سوار بر خودرو عبوری شده و به تهران رفته است.

همزمان با ناپدید شدن مرد میانسال، کارآگاهان پلیس پایتخت مطلع شدند که پیکر نیمه‌جان مرد میانسال به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و ساعاتی بعد مرد میانسال جانش را از دست داده است.

 هیچ مدرک هویتی همراه مرد میانسال نبود، اما از آنجایی که مشخصات او با مرد گمشده شباهت داشت و از سویی روز مرگ او با روز ناپدید شدن مرد میانسال یکی بود، این احتمال مطرح شد که جسد متعلق به مرد ناپدید شده است.

موضوع به خانواده مرد گمشده به نام هاشم اطلاع داده شد و با حضور خانواده مرد میانسال در پزشکی قانونی و مشاهده جسد، هویت او برملا شد و آنها هاشم را شناسایی کردند.

 در ادامه تحقیقات نیز کارآگاهان پلیس هویت راننده عبوری که هاشم را سوار کرده بود، بدست آوردند.

 بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده خودرو ساکن تهران است و آنها با نیابت قضایی راهی پایتخت شدند تا با دستگیری راننده از سرنوشت مبهم هاشم پرده بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر