Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با تمام فراز و نشیب‌ها روز جمعه با برگزاری یک مسابقه به پایان می‌رسد. در این دیدار حساس تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار یک بازی معوقه از هفته دهم لیگ برتر محسوب می‌شود که در تعیین قهرمان نیم‌فصل نقش مهمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های امیر قلعه‌نویی معمولا مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌اند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مسابقه خواهد بود.

پرسپولیس با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد و با کسب یک تساوی هم قهرمان نیم‌فصل می‌شود. سرخپوشان پایتخت هفته گذشته موفق شدند از سد پیکان بگذرند و با تک گل نوراللهی شاگردان تارتار را مغلوب کنند.

در طرف مقابل گل گهر سیرجان با ۲۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد و شاگردان قلعه نویی با برد مقابل پرسپولیس تا مکان چهارم جدول بالا می‌آیند. گل گهر در بازی جنجالی آخر خود با نتیجه ۲ بر یک برابر نساجی به برتری رسید.

نگرانی پرسپولیسی‌ها در این دیدار مربوط به کنعانی زادگان بود که در بازی مقابل پیکان به فهرست سرخپوشان اضافه شد اما اینکه آیا بتواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند یا خیر، مشخص نیست. ضمن اینکه بعید به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی برای این مسابقه مهدی عبدی را به ترکیب اضافه کند بنابراین احتمالا پرسپولیس با ترکیب بازی قبل به میدان می‌رود.

وضعیت گل گهر در هفته گذشته بسیار عجیب بود. گادوین منشا ستاره نیجریه‌ای این تیم به دلیل خوشحالی گل غیر متعارف با حکم کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد. به همین منشا که دومین گلزن برتر لیگ هم به حساب می‌آید در بازی با پرسپولیس غایب است.

دیگر مشکل گل گهر مربوط به خط حمله است. محسن کریمی قطعا نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند و حضور پیمان رنجبری هم در این مسابقه بعید به نظر می‌رسد. ضمن اینکه مشکل علیرضا حقیقی هم هنوز برطرف نشده است و حضور دروازه بان سابق پرسپولیس در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آخرین تقابل پرسپولیس و گل گهر به هفته بیست و نهم فصل گذشته برمی‌گردد. ۲ تیم در آن دیدار جذاب به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند. علیرضا ابراهیمی که در این فصل بارها شایعات پیوستنش به پرسپولیس به گوش رسیده است، در آن مسابقه ۲ گل زد.

پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خود کلین شیت کرده و با نتیجه مشابه یک بر صفر حریفان خود را شکست داده است. آن‌ها در ۷ بازی آخر خود در لیگ برتر حداقل یک گل را زده‌اند. پرسپولیس همچنین در ۳۱ بازی از ۳۳ دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

گل گهر نیز در ۳ بازی از ۵ دیدار آخر خود موفق به ثبت کلین شیت شده است. شاگردان قلعه‌ نویی با ۱۸ گل زده در کنار استقلال دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند. در طرف مقابل پرسپولیس با ۸ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی است.

بیشتر بخوانید

مورد مبتلا به کرونا در باشگاه گل‌گهر سیرجان شناسایی نشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس گل گهر سیرجان لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد. - اخبار ورزشی -

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

 

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود  تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه