Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهاباد در مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از زیر مجموعه های وزارت آموزش و پرورش خبر داد. - اخبار سیاسی -

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع شده که هیئت رئیسه کمیسیون درباره محورهای طرح تحقیق و تفحص با مسئولان مربوطه نامه نگاری کرده است.

نماینده مهاباد در مجلس در تشریح محورهای تفحص از زیر مجموعه‌های آموزش و پرورش، اظهار کرد: توزیع تجهیزات و منابع مالی به صورت ناعادلانه در بین مدارس شبانه‌روزی کشور و هوشمندسازی مدارس و  تبعیض  در جذب نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق ماده ٢٨ و توزیع اعتبارات از جمله محورهای تحقیق و تفحص بر شمرد.

محمودزاده در همین راستا، اضافه کرد: نبود شفافیت مالی در توزیع سرانه دانش‌آموزی، تخلف در تأمین مالی خانه‌های معلم، هنرستان‌ها و درمانگاه‌های فرهنگیان، وجود مشکلات گسترده در بیمه معلمین و صندوق ذخیره فرهنگیان، وجود مشکلات در زمینه املاک آموزش و پرورش در داخل کشور و خارج کشور و مشکلات زیاد در زمینه اجرای قانون استخدام معلمین حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص است.

نماینده مهاباد در مجلس تصریح کرد: باید آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به محورهای تحقیق و تفحص در کمیسیون آموزش و پرورش حضور یابد.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفحص از زیر مجموعه طرح تحقیق و تفحص تحقیق و تفحص آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت:آمار تصادفات درمحورهای ارتباطی این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخشهای تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب ۶۳ و ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسن عباسی، با بیان اینکه روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم باید تداوم یابد، افزود: در نوروز امسال تجربه خوبی در این خصوص داشتیم که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

عباسی، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به کاهش تصادفات در این شهرستان گفت: علت اصلی بیش از ۷۰ درصد تصادف‌ها خطای انسانی است.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی، ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی شهرستان مهاباد افزود: عملیات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند در تقاطع های شهری در کنار اجرای طرحهای ترافیکی و پروژه های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تأثیر مثبت گذاشته است.

وی، از شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک خواست در صورتیکه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین با تأکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر اضافه کرد: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی