Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات اینترنت رایگان ویژه دانشجویان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲۵ بهمن ماه بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده و ظاهراً این اینترنت شامل تمام دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای دریافت این بسته اینترنت از زمان اعلام شده تا ۱۵ روز بعد از آن پیش بینی شده و این مهلت قابل تمدید نیست، از دانشجویان درخواست کرد سریعاً با مراجعه به سامانه https://ictgifts.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین لیست دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و حوزه‌های علمیه را درخواست کرده است.

وی ادامه داد: بسته هدایا برای بازه زمانی ۶ ماهه پیش‌بینی شده است و حداکثر پس از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام در حساب کاربری انتخابی دانشجو منظور می‌شود.

به گزارش مهر، در صفحه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب وزارت ارتباطات آمده است:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای نقش مدنی خود در مواجه با بیماری کرونا و در جهت کمک به امر آموزش، بسته‌های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار دانشجویان و طلاب قرار دهد.

در فرآیند پیش‌بینی‌شده، امکان فعال‌سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا بر روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت‌نام ۱۵ روز است و این مهلت قابل تمدید نیست.

بسته هدایا با حجم ۶۰GB و برای بازه زمانی شش‌ماهه پیش‌بینی شده و حداکثر پس‌از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری انتخابی شما، منظور می‌شود.

کد خبر 5150603

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاکی صدیق وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان خارجی دانشجویان سازمان سنجش وام دانشجویی ویروس کرونا نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه علامه طباطبایی جذب هیات علمی مرکز سنجش آموزش پزشکی اینترنت رایگان وزارت ارتباطات مهلت ثبت نام پیش بینی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال در آستانه پایان مهلت قانونی برای تسویه حساب با شاکیان بار دیگر بسته شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟