Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:22:39 GMT

بستن بازار‌ها شایعه است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۱۶۸۷

بستن بازار‌ها شایعه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اخباری که در بین مردم و فضای مجازی مبنی بر تعطیلی بازار‌های استان از اول اسفند ماه امسال منتشر می‌شود کذب است و حقیقت ندارد.

او با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد کرونا هیچ کدام از شهر‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند، افزود: شهر‌های استان اکنون در وضعیت نارنجی، زرد و آبی قرار دارند و تعطیلی دایمی مشاغل چهارگانه مشمول این شهر‌ها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: شرایط مازندران از لحاظ شیوع بیماری کرونا روبه بهبود است و چنانچه ابتلا به کرونا در استان دوباره افزایش پیدا کند باز یا بسته بودن بازار‌ها و اصناف با ابلاغیه ستاد کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید 
با ناقضان محدودیت‌های کرونایی برخورد جدی نمی‌شود

قوانلو از اصناف و بازاریان خواست توصیه‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مراکز بهداشتی را بیشتر جدی بگیرند، چونکه درصورت بدتر شدن اوضاع قطعا محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت بازارها شیوع ویروس کرونا تصمیمات ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه