Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند.

قرار است مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA در تاریخ 7 مارس در شهر آتلانتا برگزار شود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مدعی های کسب عنوان MVP فصل 2020/21 لیگ NBA؛ آیا سنترها سرانجام طلسم شکنی می کنند؟

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، ابتدا قرار نبود امسال آل استار برگزار شود، سپس قرار بر اين شد كه فقط مسابقه اصلى و چالش مهارت برگزار شود، اكنون هم مسابقه پرتاب سه امتيازى در برنامه قرار دارد و هم مسابقه اسلم دانک برگزار مى شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسابقه اصلى آل استار در تاريخ 7 مارس، مسابقه پرتاب سه امتيازى و چالش مهارت قبل از شروع بازى اصلى و مسابقه اسلم دانک بين نيمه بازى اصلى برگزار می شوند و همانطور که مشخص است، تمام رویدادها در یک شب انجام می گیرند و خبری از آخر هفته آل استار نیست. آدام سیلور، کمیسیونر لیگ NBA تاکید کرد که این مسابقه برای رویدادهای تلویزیونی برنامه ریزی شده تا تجمعی برای این مسابقات شکل نگیرد.

مثل همیشه شروع کننده های مسابقه اصلی مشخص شدند که با آرای مردمی (50 درصد)، آرای بازیکنان فعلی (25 درصد) و آرای رسانه ها (25 درصد) انتخاب می شوند. امسال نیز کاپیتان های دو تیم که بیشترین آرای مردمی را دریافت کردند، به انتخاب تیم های خود می پردازند. شروع کننده های آل استار 2021 به شرح زیر هستند:

كنفرانس شرق: كايرى اروينگ، بردلى بيل، كوين دورنت (كاپيتان)، يانيس آنته توكومپو، جوئل امبيد

كنفرانس غرب: استفن كرى، لوكا دانچيچ، لبران جيمز (كاپيتان)، كواى لنرد، نيكولا يوكيچ

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند

دیمین لیلرد در آرای بازیکنان و رسانه در رتبه دوم گاردهای کنفرانس غرب قرار گرفت اما آرای مردمی لوکا دانچیچ را تبدیل به شروع کننده کرد. لبران جیمز برای هفدهمین بار به مسابقه آل استار رسید و تمام این 17 بار به عنوان شروع کننده بوده و جالب تر این است که تمام این 17 شروع در مسابقه آل استار متوالی بوده است که بیشترین در تاریخ این مسابقات است. نیکولا یوکیچ اولین بازیکن دنور ناگتس از سال 2011 و کارملو انتونی است که به عنوان شروع کننده در آل استار حضور دارد. یوکیچ اولین بازیکن ناگتس از زمان الکس انگلیش است که 3 فصل متوالی به آل استار می رسد (انگلیش 8 فصل متوالی از سال 1982 تا 1989 به آل استار رسید). نکات جالبی هم درباره آرای مردمی وجود دارد. به عنوان مثال الکس کروسو آرای بیشتری نسبت به دی ارن فاکس که تا به انجا میانگین 23.2 امتیاز در هر بازی کسب کرده، آورده است یا درک رز نیز از بن سیمنز که یکی از شانس های اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال است، رای های بیشتری دارد. 

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شروع کننده های مسابقه آرای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم اراک اعلام رای کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح ذیل اعلام کرد:

باشگاه آلومینیوم اراک

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه

مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)

تخلف: رفتار غیرورزشی؛ مستند: ماده ۶۴

تنبیهات :۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

باشگاه استقلال

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب؛ مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)

تخلف: نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: مواد ۵۱ و ۵۵

تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود +۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمد حسین مرادمند (بازیکن استقلال)

تخلف: بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: ماده ۵۵

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد