Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: برخی منابع خبری از احتمال برگزاری جلسه ای مشترک با حضور ایران و آمریکا خبر دادند.
 خبرنگار وال استریت ژورنال به نقل از برخی منابع از احتمال برگزاری جلسه غیررسمی کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و آمریکا (به صورت مهمان) خبر داد.
وی البته گفت در صورت برگزاری، این جلسه بعد از ضرب الاجل هسته ای ایران تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویترز نیز در گفتگو با برخی دیپلمات های اروپایی گفت امریکا با حضور در نشست پیش گفته، موافقت کرده است.
یک دیپلمات فرانسوی در همین حال به این خبرگزاری گفت که تعلیق پروتکل الحاقی با واکنش شدیدی مواجه خواهد شد.
همزمان رویترز گزارش داد که نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت موضع دولت ترامپ که همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران با فعال شدن مکانیزم ماشه در پاییز بازگشته را پس گرفت.
تکمیلی//
آمریکا: دعوت اروپا برای مذاکره با ایران را می‌پذیریم
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت دعوت اتحادیه اروپا از آمریکا برای گفت‌وگو با ایران را می‌پذیریم. واشنگتن حاضر است در نشست کمیسیون برجام حضور یابد.
آمریکا محدودیت‌های تردد علیه دیپلمات‌های ایران را کاهش می‌دهد
یک مقام آمریکایی به رویترز گفت واشنگتن به نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اطلاع داده محدودیت‌های تردد اعمال‌شده علیه دیپلمات‌های ایران در نیویورک کاهش خواهند یافت.
این مقام گفته دولت بایدن غیر از اطلاع‌رسانی درباره این کاهش این محدودیت‌های تردد هیچ تماسی با مقام‌های ایران نداشته است.
برچسب ها: آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا محدودیت های تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وتوی آمریکا علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به مثابه لکه ننگی است که به کارنامه آمریکا در زمینه فعالیت علیه تلاش‌های جمعی بین المللی اضافه می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: وتوی آمریکا تنها باعث طولانی‌تر شدن بی ثباتی و ناامنی در منطقه می‌شود.

پیش از این حماس نیز جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت را به شدت محکوم کرد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکبار دیگر آمریکا در برابر اراده بین المللی ایستاد و مجدداً بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تأسیس کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و از رژیم اشغالگر برای مصادره حقوق ملت فلسطین و تلاش‌های انجام شده برای حل و فصل مساله فلسطین حمایت کرد.

بامداد امروز رأی گیری در شورای امنیت درباره اعطای عضویت کامل به کشور فلسطین تا هفته آینده به تعویق افتاد.

شبکه الجزیره گزارش داد که شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از وتوی آمریکا، پیش‌نویس قطعنامه‌ای مبنی بر پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را نتوانست به تصویب برساند.

کد خبر 6082545

دیگر خبرها

  • وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران