Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۵۴۰....۹۳۰: باسلام. لطفا پیگیرتاخیر در واریزحقوق بازنشستگان لشکری باشید گفتند تا آخربهمن واریز می‌شود، ولی خبری نشد وفعلا گرفتار حقوق بهمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت واریزنشدن را جویا شوید. با تشکر

۹۳۹۶....۹۰۵: با سلام بنده فرهنگی هستم چند روز برای واریز حقوق بهمن وعیدی امروز فردا می‌شنویم الان هم اکثر همکاران حقوقی دریافت نکردند عده‌ای هم برایشان واریز شده هیچ خبری نمی‌دهند که داستان را بدانیم. لطفا پیگیری کنید.

۴۸۰۲....۹۳۸: سلام باتوجه به اتمام ماه بهمن وعدم اعلام تکمیل ظرفیت فرهنگیان. در صورتی که هم دانشگاه فرهنگیان به صورت شفاهی گفتند که نیاز داریم وهم سنجش، اما سنجش می‌گوید هنوز دانشگاه فرهنگیان درخواست نداده لطفا پیگیری کنید.

۵۶۴۳....۹۱۰: سلام تو را خدا بابت مستمری مددجویان بهزیستی که سالهاست در نوبتند که سایت باز و مستمریشان وصل شود پیگیری کنید.

۷۴۶۹....۹۱۸: باعرض سلام وخسته نباشید. ما از اعضای زمین‌های شهرک فرمانداری کرمانشاه هستیم که بعداز ۲۳ سال هنوز موفق به ساخت نشدیم لذا از شما تقاضا دارم پیگیری نمایید. تشکر

۰۰۲۰....۹۱۸: باسلام وخسته نباشید خواستم درمورد عبور ۵۰ الی ۶۰ خودروی سواری حامل لوازم قاچاق درمحور اراک به قم که ازسمت خوزستان وارد استان شده وباسرعت‌های فوق العاده زیاد هرشب موجب آزا ر و اذیت رانندگان زحمتکش باری ومسافری که در این محور‌ها تردد می‌کنند می‌باشند بنده چند بار به تلفن ۱۱۰زنگ زدم، ولی هیچ گونه بررسی تابه حال ندیدم.

۰۶۱۰....۹۱۲: باید از ساعت ۹ به بعد سیستم تمام کارت خوانها و پوزرها قطع شود تا مغازه دار مجبور به تعطیل کردن شود خاموش کردن چراغ خیابان هم خیلی موثر است باید اکثر خدمات از ۹ شب به بعد قطع شود که کارشناسان باید بررسی کنند فقط کارت خوان بیمارستانها داروخانه شبانه روزی و مشاغل مجاز فعال باشد.خواهش می کنم در این زمینه گزارشی تهیه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!