Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از کم کاری برخی از دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گلایه کرد.

«محسن صادقیان» گفت: اگر ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان همیاری شهرداریهای استان، طرح‌ها را شروع نکرده بودند، امروز عملکردی برای ارائه نداشتیم.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش و همچنین اتاق تعاون استان باید بیشتر تلاش کنند و طرح‌های شهری‌، فرهنگیان و کارگری را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان گفت: بهانه‌ای برای تحویل ندادن زمین و پروانه ساختمانی از دستگاه‌ها پذیرفته نیست و دستگاه‌ها باید خودشان مستقیم پاسخگوی مردم، فرهنگیان و کارگران ثبت نام کننده در این طرح باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه از همراهی دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز، شهرداری‌ها و نظام مهندسی استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معاون استاندار يزد طرح اقدام ملی مسکن دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیرغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها