Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:20:14 GMT

میلاد عبادی پور: زنیت را شکست می دهیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۲۷۶۱

میلاد عبادی پور: زنیت را شکست می دهیم

میلاد عبادی پور لژیونر والیبال ایران معتقد است که یارانش می توانند تیم زنیت کازان با هدایت آلکنو را در لیگ والیبال قهرمانان اروپا شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، قرار است مسابقات یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار شود که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه به مصاف اسکرا بلخاتوف خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دور رفت این مسابقات در ۲۴ فوریه (ششم اسفند) کار خود را آغاز می کند. تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند می تواند به  جذابیت های این رقابت ها بیفزاید. 

 

میلاد عبادی پور در خصوص این رقابت بسیار مهم گفت: از ابتدا باید به تیم زنیت کازان فشار بیاوریم. اگر چه تیم زنیت برای پیروزی می آید اما بازیکنان ما باید با قدرت در مقابل این تیم مقاومت کنند. 

 

او ادامه داد: من اعتقاد قوی دارم که می توانیم زنیت را شکست دهیم و به مرحله بعدی این رقابت ها برسیم. 

 

ملی پوش والیبال ایران ادامه می دهد: ما اکنون در لحظه خاصی از فصل هستیم. تا پایان آن، باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم. اکنون سیستم بازی در حال تغییر است و  ما فقط دو مسابقه در لیگ قهرمانان داریم. ما باید از ابتدا فشار بیاوریم، اگرچه زنیت برای پیروزی خواهد آمد اما باید جلوی این تیم بایستیم. این مسابقه، لحظات ویژه ای برای ما دارد و ما باید با یکی از بزرگترین تیم های جهان رقابت کنیم. باید بگویم که می توانیم زنیت را شکست داده و  به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنیم.

 

میلاد عبادی پور والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد عبادی پور والیبال میلاد عبادی پور والیبال ایران تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید