Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:30:56 GMT

حکایت جاده‌ بیضاء و آزاد راه شیراز- اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۲۸۶۸

حکایت جاده‌ بیضاء و آزاد راه شیراز- اصفهان

بنا به اظهار عده‌ای از شهروندان بیضاء، ضرب‌المثل "از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید" اکنون برای وضعیت اهالی این منطقه صدق می‌کند زیرا محسنات جاده اصلی را که تخریب شد قابل جایگزینی با مسائل دیگر نمی‌دانند و خواهان باز شدن مسیر اصلی گذشته هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز در نشستی که در دفتر امور اجرایی آزاد راه شیراز –اصفهان برگزار شد با اشاره به میزان خسارت‌های مالی و تلفات جانی که در جاده فعلی بیضا رخ می‌دهد

گفت: در مدت سه سال که جاده اصلی به دلیل تلاقی با قطعه هفت آزاد راه شیراز - اصفهان تخریب و تردد در جاده قدیمی از سر گرفته شد، به سبب اینکه این مسیر قدیمی فاقد استاندارهای لازم است مردم شهرستان بیضاء روزانه در این محور شاهد وقوع تصادف، واژگونی خودرو و ترافیک سنگین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن علیزاده افزود: مردم این شهرستان فقط خواهان بازشدن مسیر اصلی گذشته هستند و همچنین دیگر تقاضای آنها تسریع در اجرای عملیات اجرایی قطعه هفت آزاد راه شیراز- اصفهان است.

محمود صادقی؛ معاون پارلمانی وزارت دفاع نیز در این نشست اظهار داشت: وزارت دفاع از تمام امکانات و تجهیزات خود برای تسریع در ساخت و تکمیل این آزاد راه استفاده خواهد کرد و آمادگی خود را برای انجام هرنوع همکاری لازم اعلام می‌کند.

تکمیل قطعه هفت آزاد راه شیراز - اصفهان تا خرداد ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت راه سازی عمران ایران وابسته به وزارت دفاع در مورد علت طولانی شدن عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد: مشکلات مالی و اعتباری از یک سو و وجود معارضان دولتی و مردمی از سوی دیگر، باعث طولانی شدن عملیات ساخت و تکمیل این آزاد راه شده که با توجه به اهمیت این موضوع و مشکلات مردم شهرستان بیضا، برای برطرف شدن موانع سد راه، نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه عوامل و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

نظری افزود: ساخت و تکمیل قطعه هفت آزاد راه شیراز اصفهان در اولویت اول کار قرار دارد و این قطعه تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیضا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیضا فارس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیضا فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان