Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی همچنان به اجرا در خواهد آمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریبرز محمودزاده درباره تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه نقل‌وانتقالات از فردا (2 اسفند ماه) شروع می‌شود، باشگاه‌ها تقاضا کرده بودند با توجه به اینکه بازیکن جدید جذب می‌کنند، نیاز به هماهنگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقطع از فصل هم باشگاه‌ها می‌توانند به جذب شش بازیکن اقدام کنند، البته در صورتی که سایر موارد آیین‌نامه‌ای را رعایت کنند. یعنی اینکه در لیست جای خالی داشته باشند.

وی در واکنش به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: تا این لحظه مکاتبه‌ای مبنی بر باز شدن پنجره استقلال و پرسپولیس به دست ما نرسیده است، ولی هر دو باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

مسئول نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه فولاد هم بسته است، گفت: بله، بحث فولاد هم مربوط به پرونده محمد بلبلی است و آنها هم پیگیر این پرونده هستند.

محمودزاده در ادامه توضیح داد: مابقی تیم‌ها مشکلی ندارند، اما ما در لیگ دسته اول هم این مشکل (بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی) را داریم. خیلی از دوستان از قانون منع جذب بازیکن خارجی انتقاد می‌کردند، ولی آنقدر پرونده خارجی داریم که این موضوع تا یکی دو سال دیگر ادامه دارد. امیدوارم این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود امکان دارد قانون جذب مربی خارجی تغییر کند، گفت: تا این لحظه این قانون سر جای خودش است. این قانون برای کل فصل در نظر گرفته شده و محوریت اصلی آن هم بازیکنان بوده است. البته خیلی از مربیان هم باشگاه‌ها را دچار چالش کردند و به همین دلیل این قانون گذاشته شد تا باشگاه‌ها پرونده‌های خود را سر و سامان دهند. سازمان لیگ مقابل باشگاه‌ها نیست و مشکل خود باشگاه‌ها باعث این مورد شده است.

مهدی: دیدار سوپرجام شاید در نوروز یا قبل از آن برگزار شود/ اسکوچیچ برنامه خود را فردا اعلام می‌کند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فوتبال سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟

دو بازیکن برزیلی حال حاضر فولاد خوزستان برای دومین بار از تیم سابق خود به فیفا شکایت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم شدند، بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

نویدکیا: ترجیح می‌دهم بازی 3-3 شود تا اینکه گل نخوریم!

 

مدیران مس در نیم‌فصل برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم‌فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت، شکایت‌هایی که احتمالاً به‌زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟