Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی همچنان به اجرا در خواهد آمد.

قدس آنلاین؛ فریبرز محمودزاده درباره تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه نقل‌وانتقالات از فردا (۲ اسفند ماه) شروع می‌شود، باشگاه‌ها تقاضا کرده بودند با توجه به اینکه بازیکن جدید جذب می‌کنند، نیاز به هماهنگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقطع از فصل هم باشگاه‌ها می‌توانند به جذب شش بازیکن اقدام کنند، البته در صورتی که سایر موارد آیین‌نامه‌ای را رعایت کنند. یعنی اینکه در لیست جای خالی داشته باشند.

وی در واکنش به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: تا این لحظه مکاتبه‌ای مبنی بر باز شدن پنجره استقلال و پرسپولیس به دست ما نرسیده است، ولی هر دو باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

مسئول نقل‌وانتقالات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد هم بسته است، گفت: بله، بحث فولاد هم مربوط به پرونده محمد بلبلی است و آنها هم پیگیر این پرونده هستند.

محمودزاده در ادامه توضیح داد: مابقی تیم‌ها مشکلی ندارند، اما ما در لیگ دسته اول هم این مشکل (بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی) را داریم. خیلی از دوستان از قانون منع جذب بازیکن خارجی انتقاد می‌کردند، ولی آنقدر پرونده خارجی داریم که این موضوع تا یکی دو سال دیگر ادامه دارد. امیدوارم این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود امکان دارد قانون جذب مربی خارجی تغییر کند، گفت: تا این لحظه این قانون سر جای خودش است. این قانون برای کل فصل در نظر گرفته شده و محوریت اصلی آن هم بازیکنان بوده است. البته خیلی از مربیان هم باشگاه‌ها را دچار چالش کردند و به همین دلیل این قانون گذاشته شد تا باشگاه‌ها پرونده‌های خود را سر و سامان دهند. سازمان لیگ مقابل باشگاه‌ها نیست و مشکل خود باشگاه‌ها باعث این مورد شده است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی قانون منع جذب بازیکن خارجی جذب مربی خارجی فریبرز محمودزاده نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟