Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو اصفهان گفت: فکر می‌کنم اگر برابر مس کرمان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهناز آشتیانی درباره برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در  هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد یک بازی بسیار خوب و فنی بودیم و از بازیکنانم راضی هستم. برای دیدار با مس تاکتیک‌های خود را تغییر داده و تمرینات و تاکتیک‌های خود را مطابق با شرایط این تیم انتخاب کردیم.

وی افزود: امروز بازیکنانم واقعاً خواستند که پیروز باشند و این اتفاق هم افتاد. درست است که بازی تنها یک گل داشت اما این موضوع نشان می‌دهد که مس کرمان فقط برای مساوی به زمین آمده بود و بسته بازی کرد ولی ما توانستیم با اجرای تاکتیک‌های خود فشار آنها را خنثی کنیم. از تک‌تک بازیکنانم که جانانه جنگیدند تشکر می‌کنم.

آشتیانی: دیدار با سایپا تقابل تجربه و جوانی بود/ فصل آینده، فصل نامی‌نو استآشتیانی: 3 گل‌ حریف روی اشتباه ما به‌دست آمد/ از داوران باتجربه انتظار بیشتری دارمهفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان| نمایندگان اصفهان ناکام ماندند

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو درباره عملکرد متفاوت شاگردانش در دو نیمه این دیدار و مشکل تمام‌کنندگی تیمش گفت: درست است؛ دو نیمه کاملاً متفاوت داشتیم چون بین دو نیمه باز هم نقاط ضعف حریف را آنالیز کردیم و در نیمه دوم روی آنها کار کردیم که باعث شد این نیمه بسیار متفاوت باشد و فکر می‌کنم اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

آشتیانی درباره آینده تیمش در فصل جاری لیگ برتر بیان کرد: قطعاً نام نامی‌نو به لیگ اعتبار داده و این امر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دو فصل بسیار خوب داشته‌ایم، اما شاید فصل‌های گذشته تقابل تجربه و تقابل ملی‌پوشان بود ولی امسال نامی‌نو با ترکیبی کاملاً متفاوت پا به مسابقات گذاشته است. میانگین سنی بازیکنان تیم ما 23 سال است که نشان می‌دهد تیمی بسیار جوان و بومی بسته‌ایم که قطعاً در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. امسال تمرینات پیش‌فصل نداشتیم در حالی که ایرادات هر تیم در تمرینات پیش‌فصل رفع می‌شود. البته با جنگندگی بازیکنان هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدوارم این روند رو به رشد را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس کرمان نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

شرکت آبفای زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

بامداد امروز با حضور زنگی آبادی معاون بهره برداری شرکت آبفای استان کرمان، طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند، اسلامی مدیرامور آبفا شهرستان زرند، کارگر و نیروهای جهادی اداره آبفای شهرستان زرند حدود ۱۰۰ مترخط انتقال مجتمع جلگه‌شور که در اثر سیل دیروز تخریب شده بود، تعویض شد.

با این اقدام جهادی از قطعی آب جلگه شور و ۱۱ روستا جلوگیری شد .  

درضمن این خط ۲ سال دچار مشکل بود که با تعویض این خط لوله، مشکل این خط انتقال مرتفع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است