Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بندرعباس، ساخت دانشکده دندانپزشکی؛ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری توسط سازمان‌های ایدرو و ایمیدرو درشهرهای حوزه انتخابیه، تأکید بر استفاده از مدیران بومی و پرورش مدیران بومی در صنایع، حمایت از صنعت کشتی سازی و گسترش این صنعت از جمله موضوعات مهم دردیدار با وزیر صمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته منصور آرامی، با موافقت وزیر وباهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دانشکده دندان پزشکی با مشارکت صنایع فولاد تحت نظر وزرات صمت دراستان هرمزگان ساخته خواهد شد. 

در این نشست، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای توسط سازمان‌های ایدرو و ایمیدرو در حوزه انتخابیه یکی دیگر از موضوعات نماینده مردم  هرمزگان بود که آرامی خواستار توجه ویژه وزارت صمت در ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری توسعه ای در شهرهای حوزه انتخابیه خود شد. 

در ادامه این نشست، یکی دیگر از موضوعات آرامی نماینده هرمزگان استفاده از نیروهای بومی در مدیریت صنایع مسقر در استان بود که با موافقت وزیر از نیروهای بومی در مدیریت صنایع استفاده خواهد شد.

حمایت از صنعت کشتی سازی و گسترش این صنعت از دیگر خواسته های آرامی در دیدار با وزیر صمت بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر صمت ایجاد دانشکده دندانپزشکی بندرعباس صنایع هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری‌های فراوانی انجام شد.

وی با اشاره به دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری و مطالبه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین موضوع این دیدار صدور مجوزهای مربوط به دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: مقدمات ایجاد این دانشکده اعم از رشته و ساختمان و تجهیزات و… سال گذشته انجام و نهایی شده بود.

هادی بیگی‌نژاد گفت: در این دیدار گزارشی از روند طی شده در مسیر تأسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر عنوان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد که صدور مجوز نهایی تأسیس این دانشکده در شورای گسترش تسریع داده می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این نهاد علمی و راهبردی در شهرستان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی ملایر می‌تواند در ارتقا و رشد مسائل پزشکی شهرستان بسیار مؤثر باشد.

بیگی‌نژاد با اشاره به مطالبات مردمی جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان عنوان کرد: با افتتاح دانشکده علوم پزشکی این مطالبات مردمی محقق می‌یابد.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227334 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • دندان‌پزشکی تلفیقی از علم پزشکی، هنر و ابتکار است
  • ویزیت روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر در دانشکده دندانپزشکی مشهد