Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:42:16 GMT

پایان دوره مربیگری درجه سه دارت در یزد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۷۶۱

پایان دوره مربیگری درجه سه دارت در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی صبور، دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان یزد گفت: دوره مربیگری درجه سه دارت به مدت سه روز و با حضور ۳۳ نفر از استان‌های یزد و کرمان برگزار شد.

او افزود: حمیدرضا مومنی، مدرس رسمی انجمن دارت کشور و مربی تیم‌های ملی نوجوانان، مدرس این دوره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبور ابراز کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت مربی و فراگیری روش‌های نوین آموزش به مربیان استان برای رشد و توسعه ورزش دارت است.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان یزد گفت: کمیته دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان فعال‌ترین کمیته هیئت است که با برنامه ریزی‌های مدون در سطح قهرمانی خوش درخشیده است.

او ابراز کرد: در آینده نزدیک با برنامه ریزی هیئت و کمیته دارت، استان یزد را به قطب ورزش دارت کشور تبدیل می‌کنیم.

صبور افزود: هیئت انجمن‌های ورزشی استان یزد دارای ۲۱ کمیته ورزشی و ۸۳ رشته ورزشی است که جزء هیئت‌های برتر در سطح استان و کشور است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی انجمن دارت کشور هیئت انجمن های ورزشی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی با عبور امواج بارشی در سطح استان احتمال بارش باران در اغلب نقاط و بارش برف در ارتفاعات همچنان وجود دارد و گردو خاک و کاهش دید نیز برای جاده‌های مواصلاتی استان به ویژه در نیمه جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اغلب شهر‌های شمالی و جنوبی آذربایجان‌غربی در شبانه روز گذشته شاهد بارش باران بودند، اضافه کرد: شهرستان سردشت، پیرانشهر و ماکو با ۲ تا ۶.۵ میلیمتر بارندگی پربارش‌ترین شهر‌های استان ثبت شده اند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دمای ۲ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در روز‌های آینده ادامه داد: گرم‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان خوی با مثبت ۱۶ درجه و سرترین چالدران با منفی ۸ درجه سانتی گراد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد همچنان برای استان پیش بینی می‌شود، بیان کرد: شهرستان‌های نقده و پیرانشهر در ۲۴ ساعت اخیر شاهد بیشترین سرعت وزش باد با بیش از ۷۰ کیلومتر برساعت بود.

صابری از شهروندان خواست تا همچنان به رعایت تدابیر ایمنی در زمینه سفرها، عدم اتراق در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین عدم تردد در کنار سازه‌های غیرمحکم و محکم سازی سازه‌های ساختمانی و تبلیغاتی اهتمام داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • هیئت نظارت متا خواستار پایان ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد