Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@20:58:35 GMT

سرپرست دادسرای شهید مقدس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۳۸۲۴

سرپرست دادسرای شهید مقدس منصوب شد

طی مراسمی نصیری پور به عنوان سرپرست جدید دادسرای شهید مقدس (ناحیه ۳۳) منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رضا نجفی، معاون نظارت و بازرسی دادستان تهران درمراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دادسرای شهید مقدس تهران که درمحل دادسرای ناحیه ۳۳ برگزار شد؛ به اهمیت بحث امنیت به عنوان یکی از نعمت ‎ها در احادیث شریف نبوی اشاره کرد و گفت: زمانی که با فقدان امنیت روبه رو می‌شویم قدر این نعمت بزرگ را می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: معارفه تکریم و معارفه تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد