Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@11:21:23 GMT

از علیرضا حقیقی مقابل پرسپولیس هم هیچ خبری نبود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۴۵۷

وقتی در بازی گل گهر و نساجی نام علیرضا حقیقی در لیست تیم گل گهر دیده نشد، طرفداری از اخراج این دروازه بان خبر داد و نوشت علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شده است اما کانال تلگرامی بی هویتی که اصرار به تکذیب اخبار طرفداری دارد، فردای آن روز خبر داد فقط همین یک بازی حقیقی همراه تیم به قائمشهر نرفته و در بازی های بعدی کنار گل گهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما امروز حقیقی را کنار گل گهر دیدید؟

علیرضا حقیقی برای دومین بازی متوالی حتی در میان بازیکنان ذخیره گل‌گهر نیز حضور ندارد.

به گزارش طرفداری، اشتباهات علیرضا حقیقی در بازی با تراکتور که به شکست گل گهری ها انجامید باعث شد امیر قلعه نویی باز هم دست به آن تغییرات معروف خود زده و در بازی با سایپا با اتخاذ تصمیماتی جدید، مهرداد بشاگردی را درون دروازه جایگزین حقیقی کند. حقیقی که تبدیل به دروازه بان نیمکت نشین تیم شده بود، با گل گهر تمرین می کرد اما قبل از بازی مقابل نساجی در تمرین گل گهر اختلافی میان حقیقی و یکی از اعضای تیم پیش آمد و کادر فنی تصمیم گرفت این دروازه بان را در اختیار باشگاه قرار دهد.

علیرضا حقیقی مقابل نساجی برای اولین بار حتی در لیست ذخیره های گل گهر هم حضور نداشت. وقتی طرفداری همان روز خبر داد حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شده است، یک کانال تلگرامی بی هویت که اصرار عجیبی به تکذیب اخبار طرفداری دارد، ادعا کرد خبر کنار گذاشته شدن حقیقی کذب است و این دروازه بان هر روز در تمرین گل گهر شرکت می کند. اما در حقیقت علیرضا حقیقی بعد از بازی با نساجی هم هرگز در تمرین تیمش دیده نشد و امروز در مصاف پرسپولیس نیز نام این دروازه بان در لیست بازیکنان گل گهر نبود.

امیر قلعه نویی فعلا علیرضا حقیقی را از لیست تیم کنار گذاشته ولی برخی اطرافیان او منتظر فرصت هستند تا سرمربی گل گهر را راضی کنند اجازه بدهد حقیقی به تمرینات تیم برگردد. با این همه فعلا قلعه نویی این دروازه بان را در اختیار باشگاه قرار داده و احتمال اینکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی حقیقی قراردادش را با گل گهر فسخ کند، کم نیست.

 

بیشتر بخوانید:

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد

 

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان علیرضا حقیقی کنار گذاشته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)