Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز عصر وارد شهر زلزله‌زده سی‌سخت می‌شود.

پناه معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: این سفر به دستور مقام عالی وزارت جهت نظارت و بررسی و همچنین تحویل کمک‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان‌ها و بانک‌های زیرمجموعه به شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با حمایت بانک رفاه و ۶۰ میلیون تومان دیگر نیز توسط بانک توسعه تعاون  برای کمک به زلزله زدگان شهر سی‌سخت کمک خواهد شد. 

 پناه تصریح کرد:  ۳ کامیون مواد غذایی و ۲ کامیون نیز پتو و دیگر ملزومات مورد نیاز از طریق سازمان های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس تهیه، که نهایتا تا پیش از ظهر روز جمعه وارد شهر سی‌سخت خواهند شد. 

پناه در خصوص حمایت  شرکت های زیرمجموعه این وزارت خانه برای زلزله زدگان شهر سی سخت عنوان کرد: مدیرعامل محترم شرکت لعابیران با کامیون‌های پتو شخصا به شهر سی سخت خواهند رفت و شرکت پشم و شیشه هم با همکاری بسیج شرکت برای ارایه غذای گرم عازم شهر سی سخت شده‌اند که انشالله از ظهر ۵۰۰ وعده غذای گرم را شروع و به هر وعده ۱۵۰۰ خواهند رساند. 

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این سفر عنوان  کرد: همچنین موجودی انبار کترینگ و آشپزخانه پتروشیمی فناوران شامل برنج و دیگر حبوبات در حال بارگیری است که  به شهر سی سخت خواهند رسید. 

وی در خصوص بازسازی منازل زلزله زدگان شهر سی سخت نیز اظهار کرد : مقرر شد در مرحله بعدی بانک‌های رفاه و توسعه تعاون نیز وام مناسب برای ساخت منازل را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر زلزله زده سی سخت تعاون و همکاری وضعیت بحرانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زلزله زدگان شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد

محمدی گفت: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا محمدی رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اظهار کرد: مطابق قانون بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه یارانه‌بگیران فعلی براساس آخرین به‌روزرسانی دهک‌ها یارانه خود را دریافت می‌کنند، افزود: افرادی که نسبت به دهک‌بندی‌ها اعتراض و در سامانه ثبت اعتراض کرده‌اند، به تدریج توسط مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان بررسی می‌شوند و زمان اعمال تغییرات در شهریورماه است. به عبارتی دهک خانوارها تا دوره بعدی به‌روزرسانی‌ها غیر قابل تغییر بوده و مجدداً با دریافت داده‌های ثبتی اقتصادی و اجتماعی ارزیابی خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان تصریح کرد: طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، ثبت اعتراض کرده‌اند که در حال بررسی اعتراض و وضعیت داده‌های ثبتی اقتصادی و اجتماعی هستیم و در صورت تایید اعتراض، در شهریور ماه اعمال می‌شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به صدک‌بندی خانوارها اشاره و خاطرنشان کرد: در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار در هر کدام از شاخص‌ها به صورت صدک‌بندی درآمده است، به طوریکه باتوجه به مدل خودرو یا میزان تراکنش‌های بانکی و درآمدها، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص شده و در نهایت این صدک‌ها میانگینی از صدک کل خانوار را نشان می‌دهد.

وی به شهروندان گفت در صورت اعتراض نسبت به دهک‌بندی‌ها، از طریق سایت حمایت یا با شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خود را ثبت کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال
  • باهنر: ۳ میلیون تومان پول خرید پراید در دهه ۸۰، امروز تبدیل به پول خرید دو وعده غذایی شده /مجلس یازدهم از رهبر انقلاب ۵ اخطار علنی گرفت