Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان سینا و مرکز بهداشت شرق اهواز در جمع خبرنگاران گفت: بازار‌های اهواز نه تنها فعال هستند، بلکه مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک متعهد نیستند و همین امر سبب انتشار بیش از پیش کرونا ویروس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز رضایتمندی از همکاری مردم شادگان در رعایت اصول بهداشتی و تعطیلی بازار‌های این شهرستان اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مبتلایان زیرساخت‌های لازم را فراهم می‌کند و پرسنل بیمارستان‌های استان از جمله؛ اهواز، آبادان و شادگان با همه قوا و ظرفیت تلاش می‌کنند.

جان بابایی ظرفیت بیمارستان‌های استان خوزستان را محدود عنوان کرد و بیان داشت: بیمارستان‌ها تا حدی امکان برطرف کردن مشکلات را دارند، ولی اگر مردم نخواهند شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند مطمئنا بیماری سرریز می‌شود که بسیار نگران کننده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه اکنون در سراسر دنیا مشکل تخت آی سی یو وجود دارد، تصریح کرد: وقتی آمار بیماران بیشتر شود به طور قطع با مشکل کمبود تخت مواجه می‌شویم، به همین دلیل باید طوری مدیریت کنیم که سرعت انتشار بیماری روند کاهشی داشته باشد و به تعداد آمار مبتلایان افزوده نشود.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: اضافه کردن مدام تخت‌های‌ای سی یو هنر نیست، هر چند تاکنون این کار را انجام داده ایم تا افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند از درمان محروم نشوند، اما از مردم خواهش می‌کنم که بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و حافظ سلامتی خود باشند تا از این طریق به پرسنل بهداشت و درمان استان کمک کنند.

براساس این گزارش؛ اکنون ۱۱ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و ورود و خروج به این مناطق ممنوع است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بازارهای اهواز وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه