Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار دوستانه تیم‌های پیشکسوتان سپاهان و یاران رسانه تهران با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم‌های فوتبال پیشکسوتان سپاهان و یاران رسانه تهران عصر امروز جمعه در چارچوب دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و در قالب دو نیمه 35 دقیقه‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پیشکسوتان سپاهان این دیدار را با ترکیب رحمان احمدی، مسعود تابش، امیرحسین شاهزیدی، محرم نویدکیا، فرهاد بهادرانی، علیرضا حیدری، ابراهیم لووینیان، علیرضا مستحفظیان، حسین طلاکش و رضا اکبری آغاز کرد.

محمد سیانکی، مهدی توتونچی، محسن جعفری، بهنام مهدی‌زاده، محمد خادم‌نبی و مرتضی احمدی نیز از جمله بازیکنانی بودند که در تیم یاران رسانه تهران به میدان رفتند.

این دیدار تا دقیقه 28 بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه تیم یاران رسانه تهران توسط محسن جعفری به گل رسید و او روی پاس محمد خادم‌نبی دروازه خالی تیم پیشکسوتان سپاهان را باز کرد تا تیمش یک بر صفر پیش بیفتد.

با آغاز نیمه دوم و در دقیقه 44 جعفر خلیلیان از تیم پیشکسوتان سپاهان با پاس جواد ماهری صاحب توپ شد و گل تساوی را با شوت از مقابل دروازه حریف به ثمر رساند.

در دقیقه 50 جعفر خلیلیان با پاس در عمق محرم نویدکیا صاحب توپ شده و با دروازه‌بان حریف تک به تک شد. با وجود خطای دروازه‌بان تیم یاران رسانه روی جعفری او برخاست و توپ را وارد دروازه خالی تیم رسانه تهران کرد تا در این دیدار دبل کرده باشد. به این ترتیب تیم پیشکسوتان سپاهان با نتیجه 2 بر یک پیش افتاد.

روایت تصویری تسنیم از فوتبال پیشکسوتان استان اصفهان/ تساوی تیم‌های زاینده‌رود و پایانه‌ها در مرحله دومتقابل موسپیدان ذوب‌آهن و فولاد مبارکه در مسابقات فوتبال پیشکسوتان اصفهان به روایت تصاویرموزه هیئت فوتبال پیشکسوتان استان بوشهر در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود

اما این پایان  کار نبود و در دقیقه 59 و با خطای محمد زارع روی پوریا خسروی یک ضربه پنالتی برای تیم یاران رسانه اعلام شد که محمد سیانکی آن را وارد دروازه رحمان احمدی کرد تا حساب کار 2-2 مساوی شود.

در دقایق بعدی این تیم پیشکسوتان سپاهان بود که توپ و زمین را در اختیار داشت که در این بین آمادگی بالای محرم نویدکیا به چشم می‌آمد.

در دقیقه 66 جعفر خلیلیان بار دیگر روی پاس دقیق محرم نویدکیا صاحب توپ شد که با خطای مرتضی احمدی دروازه‌بان تیم یاران رسانه روی خلیلیان، داور نقطه پنالتی را نشان داد. محرم نویدکیا پشت این توپ قرار گرفت و آن را به تور دروازه تیم یاران رسانه چسباند تا تیم پیشکسوتان سپاهان با نتیجه 3 بر 3 پیش بیفتد.

این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 2 تیم پیشکسوتان سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم پیشکسوتان سپاهان یاران رسانه تهران فوتبال پیشکسوتان تیم یاران رسانه محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) برای ایران گل زد.

کد خبر 6063120

دیگر خبرها

  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول