Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این نتیجه برای من هم غیرقابل تصور بود اما وقتی در جریان بازی قرار می‌گیرید ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و بازی پایاپای و نزدیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نیمه دوم خوب دفاع کردیم و تقریبا از تمام موقعیت‌ها استفاده کردیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم چون در مجموع عالی کار کردند.

*از بازی که انجام دادیم و نتیجه‌ای که گرفتیم خوشحالیم و از میزبانی تیم گل‌گهر هم تشکر می‌کنم.

*باید به مسئولان شهر بابت افتتاح این ورزشگاه زیبا هم تبریک بگویم.

*از تمام پرسپولیسی‌های سیرجانی هم تشکر می‌کنم. این نتیجه برای من هم غیرقابل تصور بود اما وقتی در جریان بازی قرار می‌گیرید ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و گل‌گهر

انتهای پیام/

برچسب ها: یحیی گل محمدی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از ۹ تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

 یاسر مرادی اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده توسط تیم بازرسی و گشت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط و کار طی دو روز، بیش از ۹ تن گوشت و مرغ فاسد از یک واحد صنفی کشف شد.

وی افزود: در روز گذشته از یک فروشگاه عرضه گوشت و مرغ ۴۵۳ کیلو گرم گوشت و مرغ بدلیل نگهداری غیر اصولی جمع آوری و معدوم گردید.

به گزارش ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بیان کرد: طی پیگیری و بررسی های کارشناسان سلامت محیط و کار یک واحد انبار سردخانه مرتبط با فروشگاه مذکور در روستاهای نزدیک شهر درگهان کشف و با بازرسی انجام شده مقدار ۹ هزارو ۱۲۵ کیلو گرم گوشت و مرغ فاسد کشف و ضمن جمع آوری اقلام فاسد، انبار سردخانه و دو واحد رستوران و یک واحد فروشگاه عرضه مرغ و گوشت با دستور دادستان پلمب شد.

مرادی ادامه داد: این بازرسی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار و همراهی کمیته تنظیم بازار و امور گمرکی، بازرسین اداره  نظارت براماکن، اداره دامپزشکی، اصناف سازمان منطقه آزاد انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • انگلیس: باختن جنگ به پوتین غیرقابل تصور است
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان