Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:04:04 GMT

تداوم صدرنشینی نفت امیدیه با تساوی مقابل پاس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۲۸۱

تداوم صدرنشینی نفت امیدیه با تساوی مقابل پاس

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز( جمعه) در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، هر ۲ تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

پاسی‌ها در نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شدند که توسط مقداد اکبرخواه مهاجم این تیم از دست رفت.

حملات پیاپی شاگردان پاشازاده در این بازی راه به گلزنی نبرد تا هر ۲ تیم به تساوی رضایت بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت امیدیه با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مس شهربابک تیم دوم جدول گروه ب، در صدر جدول باقی ماند.

پاس همدان نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول جایگاه خود را حفظ کرد.

تیم پاس در این بازی با ترکیب محمد علی رمضانیان، محمد آشتیانی، محمد رضا پایداری، اشکان واحدی، رسول رضایی، میلاد حسن پور، عرفان فتاحی، رضا کاشفی، محمد علی اکبر خواه، الیاس صالحی و سیامک در زمین حاضر شد.

مهدی پاشازاده سرمربی پاس نیز پس از پایان بازی در جمع هواداران و رسانه‌ها از تیم خداحافظی کرد و گفت: به تهران باز می‌گردم.

برچسب‌ها فوتبال همدان پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان پاس همدان فوتبال همدان پاس همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک