Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:44:26 GMT

پسر همدانی مادر خود از پنجره به بیرون پرتاب کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۵۵۱

پسر همدانی مادر خود از پنجره به بیرون پرتاب کرد

قتل مادر توسط فرزند در همدان رخ داد.

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پسر جوان به علت داشتن مشکلات روحی، مادر خود را در یکی از محلات شهر همدان به قتل رساند.

سرهنگ رضا زارعی، جانشین رئیس پلیس استان همدان در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش قتل، بلافاصله تیمی از دایره جنائی پلیس آگاهی همدان در صحنه وقوع این جنایت حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان به پسر این خانواده که سابقه شرارت و درگیری داشته مشکوک می شوند، ابتدا پسر جوان با اظهارات ضد و نقیض قصد انکار نقش خود در وقوع این جنایت را داشت که با هوشمندی و کار فنی و تخصصی پلیس، نامبرده در نهایت به قتل مادرش اعتراف کرد.

بر اساس بررسی های اولیه، متهم به علت مشکلات روحی و اختلاف خانوادگی با مادر ۷۰ ساله خود درگیر و در نهایت موجب سقوط مقتول از پنجره و مرگ وی شده است.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: قاتل حدود سه سال پیش با برادر خود نیز درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل می رساند اما با رضایت اولیای دم پس از تحمل چند سال حبس از زندان آزاد شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل چاقو اخبار حوادث مادر کشته فرزند همدان صحنه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا بازیگر سینما و تلویزیون زلزله فیلم مجلس قتل قیمت بورس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین

دریافت 16 MB کد خبر 6087483

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد