Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به سفر مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران، گفت: بازرسی‌های آژانس در ایران به طور کامل متوقف نمی‌شود.

خبرگزاری میزان _به نقل از ایتارتاس، میخائیل اولیانوف، با تاکید بر عدم توقف بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران اظهار کرد: بازرسی‌های آژانس در ایران به طور کامل متوقف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن یادآوری مصوبه مجلس شورای اسلامی ایران برای تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی گفت: تعدادی از تدابیر شفافیت‌ساز ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک ملغی میشود.

وی با اشاره به سفر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس اتمی برای سفر به تهران، اظهار کرد: مدیر کل آژانس اتمی قرار است در روز شنبه، برای رایزنی درباره چگونگی فعالیت‌های راستی‌آزمایی و نظارتی در ایران در شرایط متغیر فعلی به تهران سفر کند.

اولیانوف تصریح کرد: نتایج این رایزنی‌ها تا یکشنبه شب علنی می‌شود، اما این نتایج هر چه که باشند مهم است بدانیم که بازرسی‌ها متوقف نشده و بلکه تعدادشان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: باید این موضوع را بدانیم که محدودیت‌های جدید ایران در خصوص بازرسی‌ها لزوماً برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پایان تاکید کرد: همه چیز به تلاش‌های سیاسی در جهت اجرای کامل توافق هسته‌ای بستگی دارد.

گفتنی است، آمریکا در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ از «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخبار منتشر شده درباره برجام را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام آژانس بین المللی انرژی اتمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم