Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:43:59 GMT

تقاضای معاون وزیر کار از مدیریت بحران شهرستان دنا+فیلم وعکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۶۵۰۵

تقاضای معاون وزیر کار از مدیریت بحران شهرستان دنا+فیلم وعکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، غلامرضا پناه نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی و تحویل کمک‌های شرکت‌ها و بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه وارد شهر سی‌سخت شد.

 نشستی با حضور غلامرضا پناه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمالی معاون استاندار، فرماندار دنا، جهانبین مدیرکل هلال احمر و دیگر مسؤولان در فرمانداری دنا جهت ارزیابی و کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاکید مقام عالی وزارت جهت اعزام کمک‌ها به شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: با هماهنگی با شرکت‌ها و بانک‌های وابسته وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کمک‌هایی برای این شهر ارسال خواهد شد.

پناه اظهار داشت: تقاضای ما از مدیریت بحران شهرستان این است که نیازمندی‌ها و آمارهای مورد نیاز را گزارش تا بتوانیم در تامین آنها مشارکت داشته باشیم. 

پناه ضمن اعلام آمادگی بانک‌های رفاه و توسعه تعاون در همان ساعات اولیه برای کمک به شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: ما در قالب تسهیلات مختلف در بازسازی منازل مردم این شهر نیز اقدام خواهیم کرد. 

وی در خصوص منازل بازنشستگان دولتی نیز عنوان کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز اعلام حمایت برای کمک به این قشر از زلزله‌زدگان را داشتند. 

نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : تمام مدیران و ادارات زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی استان‌های همجوار برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان شهر سی‌سخت آماده باش کامل هستند.

پناهی فرماندار دنا نیز گفت: امروز نیروهای ملی،دکتر نجار،دکتر اسلامی ،تابش رئیس بنیاد مسکن و دیگر مسئولین وارد شهر شدند و از نزدیک مشکلات را دیدند،خسارات را از نزدیک مشاهده کردند و درد دل مردم را شنیدند و قول و مساعدت قطعی را به مردم جهت حمایت کامل به زلزله زدگان دادند.

پناهی اظهار داشت:در همان ساعت اول برق شهر وصل شد بعد از چهار ساعت گاز هم وصل شد، ولی مردم همچنان سردرگم و وحشت زده بودند،نیروی انتظامی سپاه و یگان ویژه وارد کار شدند ورودی‌های شهر و نظم شهر را کنترل کردند، نیروهای هلال احمر، شهرداری و ستاد بحران از همان ساعت ابتدای کار شروع به خدمات رسانی به مردم کردند.

پناهی عنوان کرد: امروز قرار بر این  شد که  به تمام خانه‌های شهر سی‌سخت چادر تحویل داده شود، بسته‌های معیشتی به همه مردم داده شود، بیش از ۴۵۰ واحد در شهر که باید بازسازی شوند باید کانکس در اختیار آنها گذاشته شود و یا تسهیلاتی در این ارتباط برای آنها در نظر گرفته شود، برای توزیع کمک‌ها باید طوری عمل شود که درب تک تک منازل برویم و چادر یا بسته‌های معیشتی را تحویل دهیم.

 

 

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: پناهی فرماندار دنا جمالی معاون استاندار شهر زلزله زده سی سخت تعاون کار و رفاه اجتماعی زلزله زدگان شهر سی سخت کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در مرحله نخست شناسایی مشاغل و اماکن پرخطر در شهر قم، حدود ۸۳۱ مکان شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری قم و بر اساس دستورالعمل‌هایی که تنظیم‌ شده است، برخی از مراکز خدماتی-عمومی ملزم به دریافت پروانه ایمنی شدند که از جمله این‌ها بیمارستان‌ها هستند. 

وی افزود: در جلسات با نظام پزشکی و اداره کل بحران به این نتیجه رسیده‌ایم که اکثر مراکز درمانی قبل از هر اقدامی پروانه ایمنی بگیرند. 

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و آیت‌الله گلپایگانی درخواست پروانه ایمنی کردند و برای گرفتن این پروانه باید سیستم‌های اطفای حریق، سیستم‌های ایمنی و تجهیزات امداد و نجات مورد بررسی قرار بگیرد و همین موضوع سبب افزایش ضریب ایمنی آن مجموعه می‌شود.

 وی عنوان  کرد: همین نگاه در حال دنبال شدن در بخش اصناف و صنایع است که با همکاری متولیان امر مثل پاساژها و مراکز خرید خودشان اقدام به کسب پروانه ایمنی کنند تا شاهد کاهش حوادث باشیم. همچنین بررسی وضعیت ایمنی مناطق هشتگانه نیز با محوریت ستاد مدیریت بحران در سال گذشته دنبال شد. 

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه مرحله نخست شناسایی مشاغل و اماکن پرخطر و خطرزا در شهر قم با محوریت مرکز مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی انجام و حدود 831 مکان شناسایی شد، گفت: برای این منظور 14 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق هشتگانه در سال 1402 انجام شد.  

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل بیمه‌نامه حوادث باری 23 ساختمان شهرداری قم تصریح کرد: مسئله تأمین سیستم برق اضطراری نیز موضوع دیگری بود که برای ساختمان‌های شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد