Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:31:13 GMT

سازمان ملل اجرا و تقویت برجام را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۷۰۴۱

سازمان ملل اجرا و تقویت برجام را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون سخنگوی سازمان ملل متحد اجرا و تقویت توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، «فرحان حق» روز جمعه در نشستی خبری از نامه آمریکا در پس گرفتن ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران استقبال کرد و گفت: ما خواستار اقدام همه طرف‌ها برای تقویت و تحکیم برجام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5151150

منبع: مهر

کلیدواژه: برجام سازمان ملل متحد ایالات متحده امریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین برجام ناتو سوریه عربستان سعودی افغانستان جو بایدن اربیل ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،همزمان با آغاز شصتمین دوسالانه هنر ونیز و همزمان با ورود میلیاردرها، نخبگان و هنرمندان به ونیز برای خرید و مشاهده آثار هنری آغشته به تفکرات سیاسی، همواره روزهای عجیبی سرشار از تظاهرات، اعتراضات و درگیری‌های مختلف است.

براساس گزارش نشریه انگلیسی گاردین، اما بینال امسال فضایی آخر الزمانی، عجیب و سرشار از تنش به خود گرفته است. پاویون ۸۸ کشور از سراسر دنیا در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

پلیس مجهز شده با تجهیزات ضد شورش در ونیز، صحنه غیرعادی است. اما چهارشنبه هفته گذشته، همزمان با شنیده شدن فریاد "زنده باد فلسطین" از سوی معترضین و پخش نوشته‌هایی تحت عنوان "مرگ در ونیز جایی ندارد"، پلیس ضدشورش در ونیز حضور پیدا کرد.

در این تظاهرات، هنرمندان و خلاقان، خواستار جلوگیری از حضور اسرائیل در بینال شدند. آنها در بیانیه‌های منتشر شده خود اعلام کردند: ما خواستار عدم حضور اسرائیل در مراسم هستیم. ما از بینال می‌خواهیم تا پاویون اسرائیل را تعطیل کند.

اما بینال ونیز پایون اسرائیلی را تعطیل نکرد. در چنین شرایطی، هنرمند اسرائیلی روث پتیر، تصمیم گرفت تا از آثار خود رونمایی نکند و روی پنجره پاویون خود بنویسد: تا آتش بس و توافقی برای تبادل اسرا اتفاق نیوفتد، این پاویون تعطیل باقی خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، تا به حال ۲۳ هزار با امضای بیانیه‌ای خواستار ممانعت از حضور رژیم صهیونیستی در دوسالانه ونیز شده‌اند.

22057

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898689

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد