Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم جوی ناپایدار در استان تا اوایل روز دوشنبه است.

از شب گذشته بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و از امروز شاهد آسمانی ابری، مه‌آلود، توام با هوای سرد زمستانی، همراه با وزش باد خزری و بارش برف و باران در غالب مناطق استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج شدت ناپایداری‌ها از عصر امروز خواهد بود و روز یکشنبه سرما و یخبندان با بارش عمدتاً برف استان را کاملاً فرا خواهد گرفت؛ لذا به هم استانی های محترم توجه به هشدار سطح زرد شماره ۶۲ هواشناسی استان اردبیل توصیه می‌شود.

از ظهر روز دوشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه جوی نسبتاً پایدار با افزایش تدریجی دما به‌ویژه در طول روز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل هواشناسی وضعیت جوی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مهر، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • هوا گرمتر می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد